ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ Η.Υ. ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Περίληψη

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ: Α0 ΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ-ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ Η.Υ., Β) ΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ-ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ Η.Υ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ: - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΛΛΙΠΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Η.Υ. ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ Η.Υ. - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟΝ Η.Υ. ΚΑΘΩΣ ΣΥΓΧΕΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΤΟΥ. - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Η.Υ., ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΓΕΝΙΚΑ, ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

GREEK REALITY PRESENTS HYSTERESIS AND PECULIARITY AS TWO BASIC CHARACTERISTICS IN THE AREA OF N.I.T. THE BASIC HYPOTHESIS OF THE WORK WAS THAT EVENTHOUGH GREEK SCHOOLS DON'T SENSITISE STUDENTS IN AN ORGANISED MANNER, EVERYDAY LIFE DOES SENSITISE THEM IN THE WAY THEY STRUCTURE ATTITUDES TOWARDS THE COMPUTERS. THE LEVELS OF THE RESEARCH ANALYSIS WAS A) MYSTIFICATION-COMPUTER "ABILITIES" OVERESTIMATION, B) CONFUSION BETWEEN HUMAN CHARACTERISTICS AND FUNCTIONS WITH THOSE OFTHE COMPUTER. THE RESULTS OF THE WORK WAS: - DESPITE THE LACK OF ORGANISED INITIATION AND EXPOSURE TERMED SENSIBILISATION, IN THE SCHOOLS, CHILDREN DO HAVE SPECIFIC ATTITUDES TOWARDS THE COMPUTER. - CHILDREN ATTRIBUTE OMNIPOTENCE TO THECOMPUTER IN REFERENCE TO ITS MENTAL POWERS. - CHILDREN OVERESTIMATE THE COMPUTER'S "ABILITIES" ACCORDING TO THE CLASSROOM NOTION OF THE GOOD STUDENT. OVERALL, THE COLLECTION OF CHILDREN'S ATTITUDES TOWARD THE COMPUTER, PAINT A PICTURE OF A MYSTIFIED MACHINE IMAGE. MACHINE IMAGE.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/2434
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2434
ND
2434
Εναλλακτικός τίτλος
INTEGRATING COMPUTERS IN THE GREEK SCHOOLS: PROSPECTS AND ISSUES
Συγγραφέας
Τσιτουρίδου, Μελπομένη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
1991
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΒΟΣΝΙΑΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΜΑΡΑΓΔΑ-ΤΣΙΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΖΟΥΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαιδευτική τεχνολογία; Ευαισθητοποίηση; Ηλεκτρονικοί υπολογιστές; Μυθοποίηση; Στάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
182 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)