Στόχοι επίτευξης, αντίληψη του καθήκοντος και παρακίνηση καθηγητών φυσικής αγωγής και εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων

Περίληψη

Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η ανάπτυξη έγκυρων και αξιόπιστων οργάνων αξιολόγησης: α) των στόχων των εκπαιδευτικών γενικά στη ζωή τους και στη δουλειά τους και των αντιλήψεων τους για το πώς επιδρά η δουλειά στους στόχους τους, β) των διαστάσεων της Εσωτερικής-Εξωτερικής παρακίνησης των εκπαιδευτικών, γ) της Αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, δ) της Ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από το αντικείμενο της δουλειάς τους και ε) των Εκτός της Διδασκαλίας Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, να εξεταστούν οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων όλων των παραπάνω κλιμάκων και να εξεταστεί η ισχύς των βασικών αρχών του Πολυδιάστατου Ιεραρχικού Μοντέλου Στόχων (Papaioannou, 1999). Για τους σκοπούς της εργασίας έγιναν δυο πιλοτικές έρευνες και η κύρια έρευνα. Στην κύρια έρευνα συμμετείχαν 430 μόνιμοι εκπαιδευτικοί (163 άνδρες και 255 γυναίκες) διαφορετικών ειδικοτήτων και εκπαιδευτικής εμπειρίας, που εργάζονταν στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της κύριας έρευνας επιβεβαίωσαν τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study was the development of valid and reliable instruments for the assessment of: a) teachers' goals generally in their life, b) teachers' goals in their work, c) perceived influence of the teaching task on teachers' goals, d) intrinsicextrinsic work motivation, e) teachers' self-efficacy, f) satisfaction with the task, and g) teachers' extra curricula activities, to examine the relationships between the factors of each scale, the correlations between all scales, and the proposals of the multidimensional hierarchical model of goals (Papaioannou, 1999). Two pilot studies and a main study were conducted. Greek teachers of Physical education, Mathematics, Foreign Languages, Elementary school teachers, and others, working in elementary, junior and senior public high schools, in different parts of continental Greece and the islands, after they were given instructions, voluntarily responded to anonymous questionnaires administered to them in three studies (1st pilot study N= ...