Σχεδιασμός και ανάπτυξη προτύπου προσομοίωσης για την ανάλυση και αξιολόγηση των λειτουργιών της χερσαίας πλευράς αεροδρομίων

Περίληψη

Η διαρκής ανάπτυξη των αεροπορικών μεταφορών συνεπάγεται την αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες αεροδρομίων, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για παροχή αποτελεσματικότερων υπηρεσιών τερματικών σταθμών αεροδρομίων. Ο επιβατικός τερματικός σταθμός αποτελεί βασικό στοιχείο του συστήματος του αεροδρομίου, καθώς η αύξηση των προβλημάτων συμφόρησης σε τερματικούς σταθμούς αεροδρομίων μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις πτήσεων και σε σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στο επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχεται στο επιβατικό κοινό. Η λήψη αποφάσεων για το σχεδιασμό και τη διαχείριση επιβατικών τερματικών σταθμών αεροδρομίων αποτελεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο έργο, καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικά περίπλοκο σύστημα, που περιλαμβάνει σημαντικές αλληλεπιδράσεις (trade-offs) των εναλλακτικών χωροταξικών διατάξεων (layouts) των λειτουργιών των επιβατικών τερματικών σταθμών αεροδρομίων και των επιχειρησιακών πολιτικών. Η υλοποίηση μίας πολιτικής επιχειρησιακής λειτουργίας που μπορεί να ενισχύσει την αποδοτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The ever-increasing growth in air transport implies increasing demand for airport services, which further propagates into the need for providing more efficient airport terminal services. The airport terminal constitutes a major element of the airport system, since increased congestion levels in airport terminals may cause delays in flights and deteriorate passenger perception on the level of service offered. Decision making for airport terminal planning, design and operations management is a challenging task, since the airport terminal is a highly complex system, incorporating significant trade-offs regarding alternative operational policies and physical terminal layout concepts. The implementation of an operational concept that may enhance the efficiency of a facility may deteriorate the performance of another, with negative impacts on overall system performance. Therefore, the focus must be placed on overall system rather than on individual airport terminal processes and facilities. ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20818
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20818
ND
20818
Εναλλακτικός τίτλος
Modelling landside airport operations for performance evaluation
Συγγραφέας
Μανατάκη, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Ζωγράφος Κωνσταντίνος
Odoni Amedeo
Πραστάκος Γρηγόριος
Αδαμίδης Εμμανουήλ
Δουκίδης Γεώργιος
Πουλυμενάκου Αγγελική
Προφυλλίδης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Χερσαία πλευρά αεροδρομίων; Τερματικός σταθμός αεροδρομίων; Αξιολόγηση απόδοσης; Γενικό πρότυπο; Μεσοσκοπικό πρότυπο; Ευέλικτο πρότυπο; Ανάλυση δυναμικής συστημάτων; Λήψη αποφάσεων; Στήριξη αποφάσεων; Προγραμματισμός λειτουργιών; Σχεδιασμός λειτουργιών; Διαχείριση λειτουργιών; Πρότυπο ροής πεζών / επιβατών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
255 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)