Υπερκινητικό σύνδρομο: διάγνωση και μαθησιακή παρέμβαση σε ελληνικά σχολεία
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16103
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16103
Εναλλακτικός τίτλος
Attention deficit hyperactivity disorder: diagnosis and educational intervention in greek schools
Συγγραφέας
Σκουντή, Μαρία Γεώργιος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
Γαλανάκης Εμμανουήλ
Φιλαλήθης Αναστάσιος
Βαμβούκας Μιχαήλ
Παρίτσης Νικόλαος
Σιδερίδης Γεώργιος
Κογεβίνας Εμμανουήλ
Καλμαντή Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής με υπερκινητικότητα; Επιπολασμός; Διάγνωση; Προσυμπτωματικός έλεγχος; Κλίμακες αξιολόγησης συμπεριφοράς; Δημοτικά σχολεία; Ψυχιατρική εκτίμηση; Κρήτη; Ελλάδα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
136 σ., εικ.