Ο θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης στα πλαίσια της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό

Περίληψη

Αντικείμενο της μελέτης είναι η περιγραφή του θεσμικού πλαισίου και της ιστορικής εξέλιξης του θεσμού του Συντονιστή Εκπαίδευσης. Καθώς και η αντίληψη που έχουν οι ίδιοι οι Συντονιστές Εκπαίδευσης - παλαιότεροι και τωρινοί - για την άσκηση του ρόλου τους. Μέσα από τα θεσμικά κείμενα, την αλληλογραφία με τοΥπουργείο Παιδείας, τις εκθέσεις αλλά και τις συνεντεύξεις περιγράφεται και αναλύεται η διοικητική-οργανωτική, παιδαγωγική-συμβουλευτική και πολιτική -διαμεσολαβητική διάσταση του θεσμού, που εκπορεύεται από το ελληνικό κράτος και στοχεύει στην ρύθμιση των εκπαιδευτικών ζητημάτων της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό. Ο θεσμός του Συντονιστή Εκπαίδευσης αναλύεται τόσο στα πλαίσια της οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης, όσο και κάτω από το πρίσμα της εκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής που σχεδιάζεται από ένα εθνικό κράτος προς τους «πολίτες» του που διαβιούν εκτός των γεωγραφικών και πολιτικών ορίων του, ακόμα και όταν τα όρια του εθνικού κράτους συμπίπτουν με νοητά όρια, ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15738
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15738
Εναλλακτικός τίτλος
The institution of coordinator of education in the frames greek education abroad
Συγγραφέας
Μιχελακάκη, Θεοδοσία Ιωάννης
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θεωρίας και Κοινωνιολογίας της Παιδείας
Εξεταστική επιτροπή
Δαμανάκης Μιχαήλ
Γκοτοβός Αθανάσιος
Χουρδάκης Αντώνιος
Κλαδής Διονύσιος
Μάρκου Γεώργιος
Βαμβούκας Μιχάλης
Καναβάκης Μιχάλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Οργάνωση εκπαίδευσης; Διοίκηση εκπαίδευσης; Συντονιστής εκπαίδευσης; Ελληνόγλωσση εκπαίδευση; Διασπορά; Εκπαιδευτική πολιτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
265 σ., εικ.