Στρατηγική και πολιτική τιμολόγηση σε σχέση με την κατηγοριοποίηση προϊόντων
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15631
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic pricing and pricing policy in relation to product classification
Συγγραφέας
Σκούρτης, Εμμανουήλ Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Κεχαγιάς Ιωάννης
Ξυδέας Ευάγγελος
Αρτίκης Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Αγγελής Βασίλειος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγική επιχειρήσεων; Στρατηγική μάρκετινγκ; Κατηγοριοποίηση προϊόντων; Πολιτική τιμολόγησης; Συμπεριφορά καταναλωτή; Στόχοι τιμολόγησης; Μέθοδοι επικοινωνίας; Στρατηγική τιμολόγησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (277 σ. ; 258 σ.), εικ.