Η συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού στην ψυχοκοινωνιολογία της σχολικής τάξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15557
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15557
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of dramatic play in the psychosociology of classroom in primary education
Συγγραφέας
Τσιάρας, Αστέριος
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σαρρής Νεοκλής
Τζάνη Μαρία
Πούχνερ Βάλτερ
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Μουζενίδου Αγνή
Βασιλακάκου Χρυσοθέμις
Λυδάκη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Παιδικά παιχνίδια; Θεατρικά παιχνίδια; Διαπροσωπικές σχέσεις; Φιλία; Παιδιά; Κοινωνιομετρία; Ψυχοκοινωνιολογία; Σχολική τάξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
401 σ., εικ.