Ανάπτυξη και μελέτη της αποτελεσματικότητας ενός μοντέλου άμεσης (real time - on line) διδασκαλίας από απόσταση για κατηγορίες κοινωνικώς αποκλεισμένων μαθητών
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15516
Εναλλακτικός τίτλος
Development and study of effectiveness for a direct model of distance teaching (real time - on line) for categories of socially excluded students
Συγγραφέας
Δεληγιάννης, Φίλιππος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σαρρής Νεοκλής
Σακελαρόπουλος Θεόδωρος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Ουζούνογλου Νικόλαος
Ράπτης Αριστοτέλης
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Λυδάκη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Σύγχρονη τηλεκπαίδευση; Συνεργατική μάθηση; Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης; Τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα μάθησης; Μοντέλα τηλεκπαίδευσης; Κοινωνικά αποκλεισμένοι μαθητές; Μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
280 σ., εικ.