Διερεύνηση αλληλεπίδρασης δεικτών ποιότητας και λειτουργικής απόδοσης στις δημόσιες συγκοινωνίες

Περίληψη

Στην εποχή που διανύουμε οι άνθρωποι των μεγάλων κυρίως αστικών κέντρων είναι έντονα εξαρτημένοι από ένα σύνολο μηχανισμών, που διέπει τις αστικές περιοχές, αλλά και από τον τρόπο που αυτοί (οι μηχανισμοί) διαμορφώνονται. Ο σύγχρονος άνθρωπος λειτουργεί και εξελίσσεται μέσα σε ένα σύνθετο πλέγμα το οποίο επηρεάζεται από πλήθος παραγόντων. Μερικοί από τους παράγοντες αυτούς είναι οι οικονομικές και εργασιακές συνθήκες οι καθημερινές και οι μακροχρόνιες ανάγκες των ανθρώπων, οι προτιμήσεις κλπ. Μεταξύ του συνόλου των αναγκών και των απαιτήσεων του πολίτη σημαντική θέση κατέχει και η καθημερινή του μετακίνησή στην πόλη. Η επιθυμία και η ανάγκη του κάθε μετακινούμενου είναι οι μετακινήσεις του να είναι ταχείες, φθηνές, ασφαλείς και άνετες. Οι βασικοί τρόποι μετακίνησης βεβαίως για την πλειοψηφία των πολιτών είναι η χρήση είτε των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (ΜΜΜ) είτε των ιδιωτικών μέσων που διαθέτουν. Με δεδομένο ότι τα ΜΜΜ αποτελούν τη μακροπρόθεσμα βιώσιμη και αποδεκτή λύση για τη μετακίνησ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14971
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14971
Εναλλακτικός τίτλος
Research on the interaction between quality indicators and operational performance in public transport
Συγγραφέας
Μορφουλάκη, Μαρία Δημήτριος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Πιτσιάβα Μαγδαληνή
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Γραμμενίδου Κατερίνα
Μίντσης Γεώργιος
Μπάσμας Σωκράτης
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Δημόσιες συγκοινωνίες; Ποιοτικοί δείκτες; Αξιολόγηση ποιότητας; Έρευνα ικανοποίησης πελατών; Δείκτης ικανοποίησης πελατών; Λειτουργικοί δείκτες; Συσχέτιση ποιότητας - λειτουργίας; Πιθανότητες χρήσης δημοσίου μέσου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
371 σ., εικ.