Προσδιορισμός, αξιολόγηση και διερεύνηση των τρόπων βελτιστοποίησης των διαστάσεων ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών, στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) και μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C)
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14460
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14460
Εναλλακτικός τίτλος
Determination, assessment and exploration of the ways to improve the electronic services quality dimensions, in transactions between companies (B2B) and between companies and consumers (B2C)
Συγγραφέας
Στειακάκης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Κάτος Αναστάσιος
Δριτσάκης Νικόλαος
Μάνθου Βασιλική
Πέκος Γεώργιος
Βλαχοπούλου Μαρία
Γεωργαντά Ζωή
Μπούσιου Δέσποινα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες; Διαστάσεις ποιότητας; Ηλεκτρονικές συναλλαγές B2B; Ηλεκτρονικές συναλλαγές B2C; Ποιότητα υπηρεσιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
483 σ., εικ.