Το ζήτημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρική διερεύνηση των παραμέτρων και των θεσμικών δομών της επιμόρφωσης

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Teachers are being seen as the ultimate key to educational change and school management. Proposals made at the macro-level of educational policy depend for the effectiveness on the interpretation by teachers at the micro-level of pedagogic practice and on their abilities to understand and carry out these proposals. Furthermore, there are indications of a strong demand for qualified professionals to staff classrooms well in the future. Thus, it is reasonable to argue that the need for an effective provision to initiate, develop and sustain teachers through an appropriate process of education consequently should be among the highest priorities of educational policy. The motivation for the study stems from: a) the fact that the establishment of English language teaching in Primary Education has raised new teaching needs and teachers are required to respond to a wide range of demands. However, they have not received the adequate pre-service education and in-service training to meet the pe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14297
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14297
ND
14297
Εναλλακτικός τίτλος
The issue of primary education E.L.T. teacher in service training: empirical research of training parameters and institutional structures
Συγγραφέας
Γρίβα, Ελένη (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καμαρούδης Σταύρος
Συμεωνίδου-Χριστίδου Αριστέα -Νικολέτα
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Κυρίδης Αργύριος
Παπασταμάτης Αδαμάντιος
Παπαδοπούλου Χάρις-Όλγα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επιμόρφωση; Εκπαιδευτικοί; Αγγλική γλώσσα; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Έρευνα; Μοντέλα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (297 ;184 σ.), 110 φύλλα περίπου παραρτήματος, εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)