Τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία στην Ελληνική εκπαίδευση: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13524
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13524
Συγγραφέας
Φύκαρης, Ιωάννης,
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Κελπανίδης Μιχάλης
Ξωχέλλης Παναγιώτης
Τερζής Νικόλαος
Χατζηδήμου Δημήτριος
Παπαναούμ Ζωή
Βαρμάζης Νικόλαος
Δόικου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πολυθέσια σχολεία; Γλώσσα; Μαθηματικά; Σχολικές επιδόσεις; Εκπαιδευτικοί; Ολιγοθέσια σχολεία; Δημοτικά σχολεία; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
365 σελ. : εικ., πίνακες