Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13227
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13227
ND
13227
Εναλλακτικός τίτλος
Drawing performance in students with specific reading difficulty: an investigation of the correlation between reading and drawing ability
Συγγραφέας
Μάτη - Ζήση, Ελένη
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ζαφειροπούλου Μαρία
Μαρμαρινός Ιωάννης
Παπάς Αθανάσιος
Μήτσης Ναπολέων
Αναγνωστόπουλος Βασίλειος
Πόρποδας Κωνσταντίνος
Κακανά Δόμνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση; Παιδικό σχέδιο; Μαθησιακές δυσκολίες; Σχεδιαστική ικανότητα; Μαθητές; Επικοινωνία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
251 σελ., εικ.