Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13227
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13227
Εναλλακτικός τίτλος
Drawing performance in students with specific reading difficulty: an investigation of the correlation between reading and drawing ability
Συγγραφέας
Μάτη - Ζήση, Ελένη
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εξεταστική επιτροπή
Ζαφειροπούλου Μαρία
Μαρμαρινός Ιωάννης
Παπάς Αθανάσιος
Μήτσης Ναπολέων
Αναγνωστόπουλος Βασίλειος
Πόρποδας Κωνσταντίνος
Κακανά Δόμνα
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση; Παιδικό σχέδιο; Μαθησιακές δυσκολίες; Σχεδιαστική ικανότητα; Μαθητές; Επικοινωνία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
251 σελ. : εικ. πίνακες