Η εκπαιδευτική πραγματικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση του Ν. Έβρου, μέσα από τον ρόλο και το έργο του δασκάλου

Περίληψη

Στην παρούσα κοινωνιολογική έρευνα με ερωτηματολόγιο με θέμα την εκπαιδευτική πραγματικότητα στο Ν.Έβρου μέσα από το ρόλο και το έργο του δάσκαλου, στόχος ήταν να αναδειχθεί η σημασία της αξιολόγησης και εκτίμησης από το δάσκαλο των παραγόντων που παρεμβαίνουν καθοριστικά σ’ αυτήν. Επειδή ενδιέφερε ο τρόπος που αξιολογούν οι δάσκαλοι τους παράγοντες, απευθυνθήκαμε σ’αυτούς με προσωπικό ερωτηματολόγιο, αλλά αξιοποιήσαμε και αντιπαραβάλαμε και τα αποτελέσματα άλλων ερευνών, ώστε οι καταγεγραμμένες στο ερωτηματολόγιο απαντήσεις να προσκτήσουν το ειδικό βάρος που περισσότερο τους αντιστοιχεί. Η θεωρητική κατεύθυνση του ρεύματος της Νέας Κοινωνιολογίας για την σημασία της εμπειρίας και της καθημερινής γνώσης, της Βεμπεριανής Κοινωνιολογίας για τον ορισμό της κατάστασης και την αντίληψη για τη σχέση της ατομικής και διατομικής δράσης μέσα στις κοινωνικές ομάδες, της Εθνογραφίας για την έννοια του νοήματος, την συμβολική αλληλεπίδραση και την κοινωνική αναπαράσταση στις κοινωνικές ομάδες κα ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13219
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13219
Συγγραφέας
Ρηγοπούλου Σεραφέμ, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Αυδίκος Ευάγγελος
Κουλούρη Χριστίνα
Ταρατόρη Ελένη
Χατζηδήμου Δημήτριος
Γώγου Λέλα
Πούλης Παναγιώτης
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική πραγματικότητα; Δάσκαλοι; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Εκπαιδευτική έρευνα; Εκπαίδευση μουλσουμάνων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
: σχη, πίνακες