Η εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών στα παιδιά ηλικίας 4 - 7 ετών: η περίπτωση της αξονικής συμμετρίας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13148
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13148
Εναλλακτικός τίτλος
Die Entwicklung der mathematischen Begriffe bei der Kindern vom Alter �4 - 7 Jahre
Συγγραφέας
Καραντζίνης, Θωμάς
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Ζάχαρης Δημήτριος
Καλδρυμίδου Μαρία
Πανταζής Σπυρίδων
Μπεζεβέγκης Ηλίας
Γιαννίτσας Νικόλαος
Σακελλαρίου Κίμων
Θεοδωράκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικές έννοιες; Παιδιά; Έννοια ποσότητας; Έννοια αριθμού; Έννοια χρόνου; Έννοια χώρου; Έννοια συμμετρίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
473 σελ. : εικ., πίνακες