Advertising as manipulative discourse

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΛΟΓΟΥ.ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ/Ή ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΤΗ ΣΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΠ.-ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΜΕΣΩΝ "ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ" (MANIPULATION) TOY KATAΝΑΛΩΤΗ. Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΜΕΛΕΤΗ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ.Η ΑΡΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12046
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12046
Εναλλακτικός τίτλος
Ο διαφημιστικός λόγος ως μέσο χειραγώγησης
Συγγραφέας
Δρόσου, Μαρία
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δενδρινού Βασιλική
Λασκαράτου Χρυσούλα
Μαρμαρίδου Σοφία
Αντωνοπούλου Ελένη
Σηφιανού Μαρία
Παπαευθυμίου-Λύτρα Σοφία
Σιδηροπούλου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημίσεις; Διαφημιστικός λόγος; Καταναλωτές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
338 σελ., εικ.