Η αναγνώριση και ανάλυση επιλεγμένων παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα της μάθησης σε ειδικά και γενικά σχολεία στην Ελλάδα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11684
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11684
Εναλλακτικός τίτλος
The identification and analysis of selected factors influencing the quality of learning in special schools and mainstream schools in Greece
Συγγραφέας
Μιχαηλίδου, Μαρία
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
University of Wales
Λέξεις-κλειδιά
Μάθηση; Διδασκαλία; Ειδικά σχολεία; Γενικά σχολεία
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
242 σελ., εικ.