ΜΟΥΣΙΚΗ:1.Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ-Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ 2.ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΚΡΟΑΣΕΙΣ, (ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ)

Περίληψη

Α'Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ:ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ Δ/ΛΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣΜΑΖΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ Η ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΙΣΟΠΑΙΔΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΟΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΥΛΙΚΑ" ΤΗΣ.Η ΧΑΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ,ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ.Β'Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ:ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ.ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

MUSIC.A'EDUCATION.IN THIS PART WE COME AGAINST AN EXTENSIVE ANALYSIS WHERE VIEWS AND THOUGHTS ARE REFERED AND INDICATED PEDAGOLOGICALY IN ORDER MUSIC TEACHERS AND STUDENTS AS WELL,SO THAT THE MUSIC LESSONS WILL ADD TO THE COMPLETE DEVELOPMENT OF THE CHILDREN.CONTEMPORARY METHODS OF WORK ARE ALSO REFERED FOR THE SAME REASON.IT IS ESPECIALLY EMPHASISED THAT THE ASSIMILATION OF CHILDRENMUST BE AVOIDED.A GREAT EFFORT IS DONE TO HELP TEACHERS,SO THAT THEY WILL BEABLE TO HELP CHILDREN EXPERIENCE MUSIC INSTEAD OF ESHAUSTING THEM WITH MEMORISING RULES.OUR TARGET SHOULD BE JOY THROUGH CREATING,IMPROVING EDUCATING AND SELF-EXPRESSION.B'ESTHETICS.ALL THE THINGS REFERED ABOVE LEAD US TO THE ESTHETIC BEAUTY OF MUSIC WHICH IS OUR TARGET.THIS WILL BE ACHIEVED WHEN CHILDREN LEARN TO TELL THE BEAUTY WHEREVER THEY SEE IT IN ORDER TO EXPERIENCE IT NAD LIVE WITH IT.LEARNING SHOULD BE REDUCED SINCE IT IS TIRING AND DISAPPOINTING FOR YOUNG CHILDREN.THEY OUGHT TO BE CAPABLE OF GETTI ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10870
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10870
ND
10870
Εναλλακτικός τίτλος
MUSIC:1.EDUCATION-ESTHETICS 2.LISTENING TO MUSIC(RECORDED LESSONS)
Συγγραφέας
Χαραλάμπους, Ανδρέας (Πατρώνυμο: Ε.)
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΟΚΟΥΛΟΜΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΔΡΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΙΠΛΙΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
255 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)