Περίληψη σε άλλη γλώσσα
ΣΤΟΧΟΣ: Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΣ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ Π ΟΣΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ, ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ (5% ΕΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ). ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖ ΕΤΑΙ ΟΘΕΣΜΟΣ. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣΤΟΥ. ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ...
ΣΤΟΧΟΣ: Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΣ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ Π ΟΣΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ, ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ (5% ΕΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ). ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖ ΕΤΑΙ ΟΘΕΣΜΟΣ. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣΤΟΥ. ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ Σ ΤΟΧΩΝ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ Ε.Π.Λ. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ.
περισσότερα