ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΩΝ

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ: Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΜΕΘΟΔΟΣ: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ Π ΟΣΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ, ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ (5% ΕΠΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ). ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ: ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖ ΕΤΑΙ ΟΘΕΣΜΟΣ. ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε.Π.Λ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣΤΟΥ. ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

PURPOSE: THE PURPOSE OF THIS STUDY IS TO EXAMINE THE CONCEPTS OF TEACHERS, WITH TEACHING EXPERIENCE IN COMPREHENSIVE SCHOOLING, TOWARDS IT, IN GREECE. METHOD: IT IS A SURVEY TO TEACHERS WITH QUESTIONNAIRE. IT IS ALSO USED A SMALL NUMBER OF INTERVIEWS (5% I N ANSWERED QUESTIONNAIRES). CONCLUSIONS: THE MAJORITY OF TEACHERS ACCEPT THE AIM AND PHILOSOPHY OF COMPRENSIVE SCHOOLS AND BELIEVE THAT THIS SYSTEM IS THE BEST TYPE OF EDUCATIONAL FORM FOR THE UPPER SECONDARY EDUCATION. HOWEVER, THEY POINT OUT THAT THERE A RE SOME CERTAIN ISSUES TO BE ADDRESSED WHEN IMPLEMENTING THIS INNOVATION. THERE IS A GENERAL BELIEF THAT THE STATE MUST INCREASE ITS INTEREST IN COMPREHENSIVE SCHOOLING PROCESS, IN ORDER TO ACHIEVE ITS AIMS. THE ATTEMPTS OF IMPROVEMENT IN THE WAY OF IMPLEM ENTATION AND THE RE-ORIENTATION OF SOME OF ITS AIMS, ARE NECESSARY PREREQUISITES TO MAKE COMPREHENSIVE SCHOOLS MORE EFFECTIVE AND TO IMPROVE THE ROLE OF LYCEUM GENERALLY.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10600
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10600
Εναλλακτικός τίτλος
COMPREHENSIVE SCHOOL: AN INNOVATION FROM TEACHERS' POINT OF VIEW
Συγγραφέας
ΚΩΤΤΟΥΛΑ, ΜΑΡΙΑ
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
ΠΑΠΑΝΑΟΥΜ ΖΩΗ
ΞΩΧΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΧΟΝΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΤΕΡΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΑΨΑΛΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΕΛΠΑΝΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Εκπαιδευτικοί; Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια; Ενιαίο σχολείο; ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ; Καινοτομία; ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ; ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά