Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Ίδρυμα" : "Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών"
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:

Ταξινόμηση ανά: Σε σειρά: Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2018Determinants of entrepreneurial intentions: evidence from GreeceΧάλκος, Γεώργιος Π.
2018Performance analysis of distributed control algorithms in queueing systemsΠαπαφράγκος, Σπυρίδων Δ.
2018The effects of IFRS on investment decisionsΚαπέλλας, Κωνσταντίνος Α. 
2018Modeling and extracting research processesΠερτσάς, Βαγιανός Ν.
2018Stochastic modeling of time series with intermittency, persistence and extreme variability, with application to spatio-temporal averages of rainfall fieldsΧρόνης, Γεώργιος Α.
2018Integrating physical and web shopping environments: the interplay of omnichannel retailing and store atmosphere on consumer behaviour in social-local-mobile settingsΛάζαρης, Χρήστος Γ. 
2018Essays on fiscal policyΣταύρακας, Μιχαήλ Ι. 
2018The contribution of experiential and material purchases to happiness: expanding the experience recommendationΚούση, Σοφία Κ. 
2018Essays on immigration and crimeΚυρκοπούλου, Ελένη Κ.
2018Multipath internet transportΘωμάς, Ιωάννης Κ.
2018Corporate social responsibility' s connection with earnings and cost behaviorΦίλιου, Αναστασία Β. 
2018Graph mining In complex networks and prediction in the web graphΒουδιγάρη, Έλλη Ν. 
2018Multimedia object classification and retrievalΣταθόπουλος, Σπυρίδωνας Ν. 
2018The branding of political leaders: effects on voting intention for a political partyΜπατσίλα, Σοφία Θ. 
2017Credit risk, monetary policy and investor sentiment during financial crisis in EuropeΜακρυχωρίτη, Παναγιώτα Κ.
2017Real-time, reliable and privacy-aware mobile crowdsourcing: algorithms and practical systemsΜπούτσης, Ιωάννης Α.
2017Mobility - based proactive caching models for addressing niche mobile demand and scalable ICN name resolution designsΒασιλάκος, Ξενοφών Σ.
2017The media digitization impact on the marketing value chain from the advertiser to the consumer: how the terrestrial television digitalization interacts with the other digital media with focus on the technophile vs. technophobic audienceΜαθιός, Γεώργιος Α.
2017Goodness of fit tests for random effect models with binary responses estimated via h-likelihoodΚορρέ, Αντωνία Κ.
2017Διερεύνηση των παραγόντων και των συνεπειών της εμπειρίας καταστήματος: ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκΠαπαφιλιππάκη, Ειρήνη Γ.