Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2000 | Μία διδακτική προσέγγιση των ρητών αριθμών με έμφαση στις εννοιολογικές τους όψεις μέσα από τη χρήση ειδικά σχεδιασμένου υπολογιστικού περιβάλλοντος | Δαφέρμος, Βασίλης Ι. | |
2024 | Μια διερεύνηση της παρουσίας Αριστοτελικών αρετών στον ηθικό εκπαιδευτικό - ηγέτη και του αντιλαμβανόμενου αντικτύπου στην ψυχολογική ευημερία των μαθητών του | Ρούσσος, Αντώνιος Ι. | |
2017 | Μία έρευνα-δράσης για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, μέσω της καθολικής σχεδίασης για μάθηση και της ολικής ποιότητας, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας | Μπακιρτζή, Ιωάννα Κ. | |
2012 | Μια θεμελιωμένη στη φιλοσοφία της πράξης διδακτική σειρά για τη διδασκαλία της φυσικής στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα της μηχανικής | Βεζιρτζής, Ιωάννης Ν. | |
2023 | Μια μελέτη της μαθηματικής μοντελοποίησης για δημιουργία και εξόρυξη γνώσεων με σκοπό την παραγωγή νέων μοντέλων αξιολόγησης-πιστοποίησης κριτηρίων διαχείρισης πόρων με τη βοήθεια της πληροφορικής: συγκριτική μελέτη και εφαρμογή για τις περιπτώσεις α) σε οργανισμούς εκπαίδευσης και β) σε οργανισμούς αυτοδιοίκησης | Μανίκαρος, Νικόλαος Κ. | |
2023 | Μισέλ Φουκώ: γνώση και πειθαρχία στην εκπαίδευση | Παπανικολάου, Παναγιώτα Ι. | |
2024 | Μνημονικές στρατηγικές σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις εκπαιδευτικών, παρατήρηση εκπαιδευτικών, παρέμβαση σε μαθητές | Παπανικολάου, Βασιλική Κ. | |
2011 | Μονόγλωσσα ελληνικά παιδαγωγικά λεξικά: ζητήματα σχεδιασμού και διδακτικής αξιοποίησης | Μάντζαρη, Ελένη Ν. | |
2005 | Μονογονεϊκές οικογένειες από διαζύγιο: επιδράσεις στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του εφήβου | Καρδάση, Ειρήνη Θ. | |
2015 | Μονοπάτια της υγείας στο σχολείο: η εμπειρία των εκπαιδευτικών, η οπτική των γονέων και η συνεργασία εκπαιδευτικών με ειδικούς από το χώρο της υγείας, στην υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας στο σχολείο | Δημητριάδης, Δημήτριος Ι. | |
2023 | Μοντέλα διασφάλισης ποιότητας στη διοίκηση σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση της Ελλάδας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης | Καπλάνη, Γιαννούλα Α. | |
2022 | Μοντέλα διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε άτομα με νοητική αναπηρία: εκπαιδευτική παρέμβαση | Ράπτη, Δανάη Μ. | |
2018 | Μοντέλα διδασκαλίας των απολιθωμάτων αμμωνιτών εντός και εκτός Δ.Ε.Π.Π.Σ. | Φραγκούλη, Στυλιανή Γ. | |
2005 | Μοντέλο οικονομοτεχνικής αξιολόγησης προγραμμάτων ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ως πεδίο εφαρμογής | Ευθυμίου, Ηλίας Β. | |
2005 | Μορφές ανδρισμού και η συγκρότησή τους στο σχολείο: η περίπτωση μελέτης των μαθητών/τριών της ΣΤ' τάξης του δημοτικού | Πολίτης, Φώτιος Κ. | |
2021 | Μορφές αξιολόγησης της μαθησιακής προόδου στο πεδίο της εικαστικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: διερευνώντας τις στάσεις των εκπαιδευτικών | Κεσιμίδη, Γεωργία Μ. | |
1999 | Μορφές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και κοινωνικής ενσωμάτωσης παιδιών μεταναστών στην Ελλάδα | Μπερέρης, Πέτρος | |
2001 | Μορφές κατανομής πόρων στην εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της κεντρικής, ανατολικής και δυτικής ζώνης της Θεσσαλονίκης κατά την περίοδο 1974-1986 | Λιάμπας, Αναστάσιος Α. | |
2003 | Μορφές μαθησιακών δραστηριοτήτων για την εισαγωγή της έννοιας της πιθανότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη Μ. | |
2012 | Μορφολογική, σημασιολογική και συντακτική περιγραφή των πολυλεκτικών σύνθετων μονάδων με τη μορφή επίθετο και ουσιαστικό: προτάσεις εφαρμογής στη διδακτική της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας | Φούφη, Βασιλική Γ. | |