ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ - ΘΥΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ, ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΥΜΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ 411 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑΣ 12 ΜΕ 16 ΧΡΟΝΩΝ.Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ (Π.Χ. ΑΓΧΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ). Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ (2 ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΑΙ 2 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ). ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ (Π.Χ. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗΜΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ (Π.Χ. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ Κ.Α.) ΜΕΤΑ ΤΗΝΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THE STUDY WAS TO DELIMIT THE POSSIBLE RELATIONS BETWEEN COGNITIVE METACO GNITIVE AND AFFECTIVE FACTORS IN ADOLESCENCE. FOR THE SAKE OF THIS AIM ATOTAL OF 411 SUBJECTS AGED 12-16 YEARS WERE EXAMINED IN GROUPS BY A SET OF COGNITIVE METACOGNITIVE AND AFFECTIVE TASKS. THE STUDY WAS CARRIED OUT IN THREE PHASES IN THE FIRST PHASE THE SUBJECTS WERE ASKED TO RESPOND TO A SERIES OF INVENTORIES TAPPING SEVERAL ASPECTS OF THEIR COGNITIVE (E.G.MATH AND CAUSALABIBITY) AND AFFECTIVE (E.G.TEST ANXIETY AND ACHIEVEMENT MOTIVATIOR) SELF IN ACHIEVEMENT SITUATIONS IN THE SECOND PHASE THE SUBJECTS WERE EXAMINED BY A BATTERY OF FOUR COGNITIVE TASKS, TWO QUANTITATIVE - RELATIONAL AND TWO CASUAL - EXPERIMENTAL. AFTER SOLVING THE TASKS, THE SUBJECTS WERE ASKED TO EVALUATE ON A FOUR POINT SCALE SEVERAL ASPECTS OF THEIR PERFORMANCE ON THESE KS (E.G. CORRECTNESS OF THE GIVEN SOLUTION THEIR SATISFACTION OF THIS SOLUTION ETC). MOREOVER THEY WERE ASKED TO ATTRIBUTE THEIR PERFORMANCE TO SEVERAL ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9138
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9138
Συγγραφέας
ΜΕΤΑΛΛΙΔΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΚΩΣΤΑΡΙΔΟΥ-ΕΥΚΛΕΙΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΜΑΡΚΑΛΗΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ-ΜΟΤΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά
ΑΓΧΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ; ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ; ΑΥΤΟΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ; ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΕΥΑΤΟΣ; Εαυτός; ΘΥΜΙΚΟΣ ΕΥΑΤΟΣ; ΚΙΝΗΤΡΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά