ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΕΙΣ

Περίληψη

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΕΙΣ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΑΝΕΜΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑΧΥΣΤΡΟΦΩΝ ΔΡΟΜΕΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ Ο ΒΑΣΙΚΟΣΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ, ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΜΟΡΟΥ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΤΥΡΒΗΣ. ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΡΟΒΙΛΟΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΛΕΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΕΡΟΤΟΜΗΣ, ΓΩΝΙΑ ΒΗΜΑΤΟΣ, ΠΥΡΓΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE AIM OF THE WORK IS THE DEVELOPMENT OF THEORETICAL AND NUMERICAL METHODS FORPREDICTION OF AERODYNAMIC NOISE FROM ROTORS WITH DIRECT APPLICATION ON WIND TURBINES. ALTHOUGH IN THE CASE OF HIGH SPEED ROTORS THE MAIN NOISE GENERATING MECHANISMS ARE THE AERODYNAMIC LOADS AND THE BLADE THICKNESS, IN THE CASE OF WIND TURBINES THERE IS SIGNIFICANT EFFECT OF BLADE - TOWER INTERACTION AND WAKES - BODIES INTERACTION AS WELL AS OF THE BOUNDARY LAYERS ALONG THE BLADES AND OF THE ATMOSPHERIC TURBULENCE. WITHIN THE CONTEXT OF THE PRESENT WORK, A NEW AEROACOUSTIC TOOL FOR THE PREDICTION OF THE AERODYNAMIC NOISE FROM WIND TURBINES IS PROPOSED BASED ON DETAILED AERODYNAMIC CALCULATIONS USING VORTEX METHODS. THE ADVANTAGE OF THE PRESENT TOOL IS THAT IT TAKES INTO ACCOUNT THE EFFECT OF ALL THE GEOMETRICAL AND OPERATING PARAMETERS: BLADE GEOMETRY, AIRFOIL SHAPE, FLEXIBILITY OF THE BLADES, BOUNDARY LAYER ALONG THE BLADES, BLADE - TOWER INTERACTION, PITCH SETTING, WIND SHEAR, OPERATION IN ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/8594
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8594
ND
8594
Εναλλακτικός τίτλος
ANALYSIS OF AERODYNAMIC NOISE FROM ROTORS
Συγγραφέας
Πόθου, Καλλιόπη (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΝΑΡΑΧΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΜΑΥΡΑΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΜΠΕΡΓΕΛΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΖΕΡΒΟΣ ΑΡΘΟΥΡΟΣ
ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΡΟΒΑΤΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανική ήχου
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική ➨ Ανανεώσιμη ενέργεια, Αειφορία και Περιβάλλον
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΠεριβαλλοντική Μηχανική ➨ Περιβαλλοντική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΦΟΡΤΙΑ; ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ; Ανεμοκινητήρας; Ατμοσφαιρική τύρβη; ΑΥΤΟΕΠΑΓΟΜΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ; ΟΡΙΑΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ; ΠΕΔΙΟ ΣΤΡΟΒΙΛΟΤΗΤΑΣ; ΠΕΔΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ; ΥΨΗΛΟΣΥΧΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ; ΧΑΜΗΛΟΣΥΧΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
237 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)