Εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος στη φυσική αγωγή, για την προώθηση της συμπερίληψης στο δημοτικό σχολείο, μέσα από τις αξίες των παραολυμπιακών αγώνων
Περίληψη
Ένα βασικό και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα είναι το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Δικαίωμα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις, με ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, που όχι απλά σέβεται τη διαφορετικότητα του/της κάθε μαθητή/-τριας αλλά τη χρησιμοποιεί δημιουργικά. Αυτή η μετάβαση προς μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς δεν είναι διαπραγματεύσιμη και κανείς δεν μπορεί να μείνει αδρανής σε αυτή τη διαδικασία. Σε αυτό το πλαίσιο η Φυσική Αγωγή (ΦΑ) έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Το θεωρητικό πλαίσιο που θέλει να μεταλαμπαδεύσει, δηλαδή η ευγενής άμιλλα, ο αλληλοσεβασμός, το τίμιο παιχνίδι, οι ίσες ευκαιρίες για όλους, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, πρεσβεύονται πλήρως από τις ηθικές αξίες των Παραολυμπιακών αγώνων. Το παρεμβατικό πρόγραμμα βασίστηκε στις Παραολυμπιακές αξίες (στο θάρρος, την αποφασιστικότητα, την έμπνευση και την ισότητα) και σχεδιάστηκε βασισμένο σε σύγχρονα στιλ, μεθόδους και στρατηγικές, δημιουργώντας ένα συνδυαστικό μοντέλο. Εφαρμόστηκε στο μάθημα της Φ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In today’s society, education is a basic human right. A right with no boundaries and without discrimination but also with equal opportunities, for all pupils, which not only respects dissimilarity but uses it creatively towards each pupil. This transition towards an education system without exclusion in not negotiable and nobody should remain inactive or be excluded from such a press. Within this framework, Physical Education plays the leading role, the theoretical framework which wishes to pass on good sportsmanship, respect, fair play, equal opportunities for all while being able to respect dissimilarity pioneered by the ethics of Paralympics. This intervening program, based on the values of the Paralympics (courage, determination, inspiration, equality), has been designed in a contemporary way with contemporary methods and strategies all within a combinatorial- hybrid model. This way implemented into the curriculum of P.E. in primary schools, where eight P.E. teachers took part over ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (19.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




