Εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος στη φυσική αγωγή, για την προώθηση της συμπερίληψης στο δημοτικό σχολείο, μέσα από τις αξίες των παραολυμπιακών αγώνων

Περίληψη

Ένα βασικό και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα είναι το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Δικαίωμα χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις, με ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, που όχι απλά σέβεται τη διαφορετικότητα του/της κάθε μαθητή/-τριας αλλά τη χρησιμοποιεί δημιουργικά. Αυτή η μετάβαση προς μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς δεν είναι διαπραγματεύσιμη και κανείς δεν μπορεί να μείνει αδρανής σε αυτή τη διαδικασία. Σε αυτό το πλαίσιο η Φυσική Αγωγή (ΦΑ) έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Το θεωρητικό πλαίσιο που θέλει να μεταλαμπαδεύσει, δηλαδή η ευγενής άμιλλα, ο αλληλοσεβασμός, το τίμιο παιχνίδι, οι ίσες ευκαιρίες για όλους, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, πρεσβεύονται πλήρως από τις ηθικές αξίες των Παραολυμπιακών αγώνων. Το παρεμβατικό πρόγραμμα βασίστηκε στις Παραολυμπιακές αξίες (στο θάρρος, την αποφασιστικότητα, την έμπνευση και την ισότητα) και σχεδιάστηκε βασισμένο σε σύγχρονα στιλ, μεθόδους και στρατηγικές, δημιουργώντας ένα συνδυαστικό μοντέλο. Εφαρμόστηκε στο μάθημα της Φ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In today’s society, education is a basic human right. A right with no boundaries and without discrimination but also with equal opportunities, for all pupils, which not only respects dissimilarity but uses it creatively towards each pupil. This transition towards an education system without exclusion in not negotiable and nobody should remain inactive or be excluded from such a press. Within this framework, Physical Education plays the leading role, the theoretical framework which wishes to pass on good sportsmanship, respect, fair play, equal opportunities for all while being able to respect dissimilarity pioneered by the ethics of Paralympics. This intervening program, based on the values of the Paralympics (courage, determination, inspiration, equality), has been designed in a contemporary way with contemporary methods and strategies all within a combinatorial- hybrid model. This way implemented into the curriculum of P.E. in primary schools, where eight P.E. teachers took part over ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60458
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60458
ND
60458
Εναλλακτικός τίτλος
Implementation of an intervention program in physical education to promote inclusion in primary school, through the values of the paralympic games
Συγγραφέας
Καλούδης, Θεοφάνης (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Τραυλός Αντώνιος
Θεοδωράκης Γιάννης
Ευαγγελινού Χριστίνα
Κωστόπουλος Νικόλαος
Γδοντέλη Κρινάνθη
Χατζηγιάννη Ευθαλία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Ημερολόγια Αναστοχασμού; Κριτικός Αναστοχασμός; Συμπεριληπτική εκπαίδευση; Παραολυμπιακές Αξίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.