Διδάσκω, επομένως ηγούμαι: η ηγεσία των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των Ελληνικών Δημοτικών σχολείων

Περίληψη

Αυτή η έρευνα διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την ηγεσία των εκπαιδευτικών και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Εξετάζει επίσης τη σύνδεση μεταξύ αξιολόγησης και ηγεσίας των εκπαιδευτικών μέσα σε ένα πλαίσιο κατανεμημένης ηγεσίας, βασισμένο στο μοντέλο της Κριτικής Παιδαγωγικής, υποστηρίζοντας ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δεσμεύονται σε απελευθερωτικές εκπαιδευτικές πρακτικές και όχι απλώς στη μετάδοση δεξιοτήτων και γνώσεων. Η μελέτη αντλεί από ένα ευρύ φάσμα ερευνητικής βιβλιογραφίας για να διερευνήσει τα διαθέσιμα εμπειρικά δεδομένα σχετικά με την ηγεσία και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Υιοθετείται μια μεικτή μεθοδολογική προσέγγιση με διερευνητικό διαδοχικό σχεδιασμό μεικτών μεθόδων.Το δείγμα των συμμετεχόντων αποτελείται από 372 εκπαιδευτικούς και διευθυντές δημοτικών σχολείων σε μια αστική περιοχή της Ελλάδας. Με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, δεκαπέντε εθελοντές από τους συμμετέχοντες επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν σε ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Τα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research investigates teachers' perceptions of teacher leadership and teacher evaluation. This research also examines the connection between teacher evaluation and teacher leadership in a context of distributed leadership, based on the "Critical Pedagogy" model, suggesting that teachers should be committed to emancipatory educational practices rather than simple transmission of skills and knowledge. Hence, this study draws on a wide range of research literature to explore the available empirical data on teacher leadership and evaluation. In a mixed-methods approach, an exploratory sequential mixed-methods design is selected. The sample of participants consists of 372 primary school teachers and headteachers of an urban area in Greece. Based on specific criteria, fifteen volunteers were selected among the respondents to participate in semi-structured interviews. Results were analysed using descriptive and inferential statistics as well as thematic and discourse analysis before bein ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/60107
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/60107
ND
60107
Εναλλακτικός τίτλος
I teach; therefore, I lead: teacher leadership and teacher evaluation to enhance the effectiveness of Greek primary schools
Συγγραφέας
Χασιώτη, Βασιλική (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Anglia Ruskin University. Faculty of Arts, Humanities, Education and Social Sciences
Εξεταστική επιτροπή
Higham Rupert
Kirkman Phil
Pratt-Adams Simon
Moreau Marie-Pierre
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Ηγεσία Εκπαιδευτικών; Αξιολόγηση εκπαιδευτικών; Αποτελεσματικότητα σχολείων; Δημοτικά σχολεία; Κατανεμημένη ηγεσία; Κριτική παιδαγωγική
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)