Ο Άνθρωπος υπό το πρίσμα του Καρλ Πόπερ: εγχειρίδιο πρακτικής φιλοσοφίας
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως στόχο την εκ βάθους ανάλυση της οπτικής του αυστριακού φιλοσόφου Καρλ Πόπερ, μέσω της σύνθεσης ενός «ψηφιδωτού» απόψεων, που αφορούν τις διάφορες πτυχές της ανθρώπινης προσωπικότητας, του Επιστήμονα, του Πολιτικού, του Φιλοσόφου και του καθημερινού Ανθρώπου – ενεργού πολίτη, με σκοπό να συντεθεί ένα πρακτικό εγχειρίδιο, αξιολογώντας στο τελευταίο κεφάλαιο τη βιωσιμότητα ή μη των ποπεριανών ιδεών στο «σήμερα», προς παραίνεση, προβληματισμό και προέκταση των ιδεών του διανοητή σε ένα ολιστικό πλαίσιο.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This doctoral thesis aims to provide an in-depth analysis of the perspective of the Austrian philosopher Karl Popper, through the synthesis of a "mosaic" of views concerning various aspects of human personality: the Scientist, the Politician, the Philosopher, and the everyday Human—an active citizen. The goal is to produce a practical manual, evaluating in the final chapter the viability or otherwise of Popperian ideas in the present day, with the purpose of offering guidance, provoking reflection, and extending the thinker’s ideas within a holistic framework.
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.12 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.






