Η διδακτική της τεχνολογικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της ψηφιακής πραγματικότητας

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή με τον ελληνικό τίτλο «Η διδακτική της τεχνολογικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της ψηφιακής πραγματικότητας» έχει ως σκοπό τη συλλογή συμβατών καλών πρακτικών για τη διδασκαλία της τεχνολογίας και των συναφών επιστημών και ταυτόχρονα την ανάπτυξη ενός πλαισίου σχεδιασμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκτεταμένης μικτής μάθησης σε θέματα με τεχνολογική διάσταση. Για τον παραπάνω σκοπό, η διδακτορική διατριβή παρουσιάζεται εδώ ως συλλογή επτά (7) σχετικών άρθρων που δημοσιεύτηκαν στο χρονικό διάστημα 2018-24, απότον συγγραφέα και την υπόλοιπη ερευνητική ομάδα των εμπλεκομένων στη διατριβή ακαδημαϊκών μελών. Τα άρθρα αυτά καταγράφονται στις εδώ Αναφορές (References) με τη χρονική σειρά δημοσίευσής τους και παρατίθενται ολόκληρα στα αντίστοιχα Παραρτήματα (Appendices 1-7). Τα βασικά στοιχεία της διδακτορικής διατριβής παρουσιάζονται στον κύριο κορμό της εργασίας, διαρθρωμένα σε έξι (6) κεφάλαια, ως εξής: Στο 1ο Κεφάλαιο (Introduction) παρουσιάζεται ο βασικός προβλη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis with the title “Technological education didactics in the framework of a digital reality” aims to collect compatible good practices for the teaching of technology and related sciences and at the same time to develop a framework for designing educational programs of extensive blended learning on topics with a technological dimension. For the above purpose, the doctoral thesis is presented here as a collection of seven(7) relevant articles, published in the period 2018-24 by the author and the rest of the research team of academic members, involved in the thesis. These articles are recorded in the References here, in the chronological order of their publication, and are listed in full in the corresponding Appendices (Appendices 1-7).The basic elements of the doctoral thesis are presented in the main body of the work, structured into six (6) chapters, as follows: In Chapter 1 (Introduction), the main concern that led to the preparation of this thesis is presente ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/59714
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59714
ND
59714
Εναλλακτικός τίτλος
Technological education didactics in the framework of a digital reality
Συγγραφέας
Μακρυγιάννης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Μηχανικών. Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης & Παραγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Πυρομάλης Δημήτριος
Παπουτσιδάκης Μιχαήλ
Τσελές Δημήτριος
Δρόσος Χρήστος
Χατζόπουλος Αβραάμ
Μικρός Γεώργιος
Naccarato Alessia
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, διεπιστημονική προσέγγιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική της τεχνολογίας; Εργαστηριακή πράξη; Μικτή μάθηση; Μάθηση βασισμένη σε έργο (προτζεκτ); Μικτή μάθηση με έργο; Εμπειρική μάθηση του Kolb; Πλαίσιο σχεδίασης; Αναλυτικά προγράμματα; Εκπαιδευτικά προγράμματα; Τεχνολογίες Πληροφορικής κι επικοινωνιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)