Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ: η επίδραση του τρόπου έκθεσης στα μέσα επικοινωνίας και του ταιριάσματος μεταξύ των διαφορετικών διαφημίσεων μιας καμπάνιας στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια, η διαφήμιση μέσω πολλαπλών μέσων επικοινωνίας έχει προσελκύσει αυξημένο ενδιαφέρον από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, οι οποίοι αναζητούν πιο αποδοτικούς τρόπους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού. Η παρούσα διατριβή, η οποία έχει ως θεωρητικό υπόβαθρο τη θεωρία του Διπλού Συστήματος του Daniel Kahneman, προτείνει ένα μοντέλο που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιστικές καμπάνιες σε πολλαπλά μέσα επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις διαφημιζόμενες επωνυμίες. Μέσα από μια σειρά πειραμάτων, η παρούσα μελέτη διερευνά πώς ο γνωστικός φόρτος, η υποκειμενική κατανόηση και η εμπλοκή με τις διαφημίσεις επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην επωνυμία. Ένα πείραμα οφθαλμικής ιχνηλάτησης με 60 συμμετέχοντες έδειξε ότι η ταυτόχρονη —σε αντίθεση με τη διαδοχική— έκθεση σε τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις της ίδιας επωνυμίας αυξάνει τον γνωστικό φόρτο και, μέσω της μειωμένης υποκειμενικής κατανόησης, επ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In recent years, advertising across multiple media channels has attracted growing interest from both the academic community and marketing professionals, who are seeking more effective ways to reach consumers. This dissertation, based on Daniel Kahneman’s Dual-System Theory, proposes a model that explains how advertising campaigns across multiple media influence consumer attitudes toward advertised brands. Through a series of experiments, this study investigates how cognitive load, subjective understanding, and advertising engagement affect consumers’ attitudes toward brands. An eye-tracking experiment with 60 participants revealed that simultaneous — as opposed to sequential — exposure to TV and online advertisements for the same brand increases cognitive load and, through reduced subjective understanding, negatively affects brand attitudes. Two additional online experiments, involving 395 and 198 participants respectively, confirmed the proposed model for both low- and high-involvemen ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.99 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.