Η σημασία της φαντασίας στην εκπαίδευση στη διαμόρφωση γνωστικών δεξιοτήτων

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή εξερευνά τον κόσμο της εκπαίδευσης Waldorf. Βασισμένη στην φιλοσοφία της καλλιέργειας του πνεύματος, του σώματος και της ψυχής των παιδιών, η εκπαίδευση Waldorf επιδιώκει να προστατεύσει τα παιδιά από την πρόωρη έκθεση στα προβλήματα του κόσμου, κάτι που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην ηλεκτρονική εποχή που ζούμε σήμερα. Δίνοντας έμφαση στις διαπροσωπικές σχέσεις και στη σύνδεση με τη φύση, η εκπαίδευση Waldorf αποτελεί μία εναλλακτική στις παιδαγωγικές προσεγγίσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Στο επίκεντρο της έρευνάς μας βρίσκεται η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η εκπαίδευση Waldorf επηρεάζει την ανάπτυξη των μαθητών και αν τα αποτελέσματά της διαφοροποιούνται από εκείνα των παραδοσιακών εκπαιδευτικών μοντέλων. Απομακρυνόμενοι από τις παραδοσιακές μεθοδολογίες αξιολόγησης, υιοθετούμε μια εναλλακτική μέθοδο χρησιμοποιώντας ως πλαίσιο την θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης (ΜΙ) του Howard Gardner για να φωτίσουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τα αποτελέσματα της εκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation delves into the distinctive realm of imaginative Waldorf education, offering a departure from traditional educational paradigms. Grounded in the philosophy of nurturing childhood spirits and souls, Waldorf education endeavors to shield children from premature exposure to the problems of the grown-up’s world, particularly prevalent in today's electronic age. Emphasizing interpersonal relationships and connection to nature, Waldorf education stands as a beacon of alternative pedagogical approaches in contemporary society. Central to our inquiry is an exploration of how Waldorf education influences student development and whether its outcomes diverge from those of traditional educational models. Departing from traditional assessment methodologies, we embrace a novel perspective by employing the framework of Multiple Intelligences (MI) theory to illuminate the unique characteristics and outcomes of Waldorf education. Our methodology begins with an extensive systematic lit ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 1/2025)
DOI
10.12681/eadd/57678
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57678
ND
57678
Εναλλακτικός τίτλος
The role of imaginative education in shaping cognitive skills
Συγγραφέας
Μαυρέλος, Εμμανουήλ (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Νταραντούμης Αθανάσιος
Arguedas Marta
Κοτσαμπόπουλος Παύλος
Καβακλή Ευαγγελία
Κώστας Απόστολος
Κώτης Κωνσταντίνος
Σαμπανίκου Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγική της φαντασίας; Εκπαίδευση Waldorf; Γνωστικές ικανότητες; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Ολιστική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.