Η υιοθέτηση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη στρατηγική μάρκετινγκ και η επίδραση στην αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων

Περίληψη

Ο σύγχρονος ορισμός και οι σύγχρονες θεωρήσεις του Μάρκετινγκ έχουν ως αναπόσπαστο κομμάτι τους την κοινωνική διάσταση, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημαντικότητα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στο σύγχρονο περιβάλλον. Η ΕΚΕ έχει αποτελέσει σημαντικό αντικείμενο έρευνας σε διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια υπό το πρίσμα της επίδρασής της σε διάφορες όψεις της επιχειρηματικής λειτουργίας και επί του αντικτύπου της στην καταναλωτική συμπεριφορά. Παρά το μεγάλο ερευνητικό ενδιαφέρον, λίγες έρευνες χρησιμοποιούν μια Ολιστική Προσέγγιση για την ΕΚΕ, εκτιμώντας την υιοθέτησή της σε όλα τα πιθανά επίπεδα. Η διατριβή χρησιμοποιεί μια τέτοια προσέγγιση εκτιμώντας την επίδραση που έχει η υιοθέτηση πολιτικών και πρακτικών ΕΚΕ στην αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ως προς την αποτελεσματικότητα, η διατριβή ανοίγει μια μεγάλη βεντάλια ερωτημάτων σε σχέση με τους τομείς που πιθανώς ωφελείται η επιχείρηση, εξετάζοντας την οικονομική αποδοτικότητα, τις σχέσεις με τους πελάτες, την εταιρική ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The modern definition and the modern approaches of Marketing have as an integral part the social dimension, which underlines the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) in the modern environment. CSR has been an important area of international academic research in recent years , regarding its impact on various aspects of business operations and on its impact on consumer behavior. Despite the intense research interest, only a few studies use a Holistic Approach to CSR, assessing its adoption at all possible fields. This thesis uses such an approach by assessing the impact of adopting CSR policies and practices on firm effectiveness. The thesis evaluates effectiveness, in a variety of potentially beneficial areas such as the financial efficiency, customer relations, corporate image empowerment, innovation development, partnerships and employee performance. Marketing communication strategies are also a key element of the thesis. Communication strategies are emerging as particu ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2024)
DOI
10.12681/eadd/56715
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56715
ND
56715
Εναλλακτικός τίτλος
The adoption of corporate social responsibility in marketing strategy and the impact on business effectiveness
Συγγραφέας
Δραγώτης, Ευθυμίος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Καραγιάννη Δέσποινα
Πολυχρονίου Παναγιώτης
Μυλώνη Βαρβάρα
Σταματίου Ιωάννης
Κούτουλας Δημήτριος
Λίβας Χρήστος
Χατζοπούλου Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ); Μάρκετινγκ, Στρατηγικό; Στρατηγικές επικοινωνίας; Αποτελεσματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.