Ενίσχυση της αυτονομίας στην ακαδημαϊκή γραφή μέσω δεξιοτήτων του 21ου αιώνα: Το μοντέλο της "ψηφιακής σκέψης" στην ανώτατη εκπαίδευση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να καλλιεργήσει την αυτονομία των μαθητών στην ακαδημαϊκή συγγραφή στη δεύτερη γλώσσα με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων αιχμής, όπως ιστολόγια, wikis, έγγραφα Google και βίντεο. Συγκεκριμένα, η παρούσα διατριβή αναφέρεται σε μια ατομική έρευνα δράσης εκπαιδευτικού που διεξήχθη κατά τη διάρκεια δύο ακαδημαϊκών εξαμήνων σε 2 διαφορετικές κοόρτες πρωτοετών φοιτητών που φοιτούν σε ιδιωτικό κολέγιο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αθήνα. Ξεκίνησα την έρευνα με στόχο να προωθήσω την αυτονομία των φοιτητών στο γραπτό λόγο με την ενσωμάτωση νέων μέσων στην τάξη της ακαδημαϊκής γραφής, ώστε να τους προετοιμάσω για τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής. Επίσης, είχα ως στόχο να διερευνήσω τις αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής ανατροφοδότησης και του διαδικτυακού αναστοχασμού. Μεθοδολογία: Μεθοδολογία: Στο έργο αυτό υιοθετήθηκε η μεθοδολογία έρευνας δράσης για εκπαιδευτικούς. Ως εκπαιδευτικός-ερευνητής, έκανα διάγνωση των μαθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this study was to cultivate students’ autonomy in second language writing with the use of cutting edge technology tools such as blogs wikis, Google docs and videos. Specifically, this thesis reports on an individual teacher action research that has been conducted over two academic semesters in 2 different cohorts of freshmen ESL students who study in a private higher Education college in Athens. I started the research with the aim to promote learners’ autonomy in writing by integrating new media tools in the ESL classroom to prepare them for the challenges of the digital writing era. Also, I aimed to explore students’ perceptions on the effectiveness of on-line peer-feedback and on-line reflection. Methodology: An individual-teacher action research methodology was adopted in this project. As a teacher-researcher, I made a diagnosis of learning problems, I planned, I observed, I acted and I reflected, following a two cycles action research model. A vast variety of measure ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55967
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55967
ND
55967
Εναλλακτικός τίτλος
Cultivating autonomy in writing through 21st century literacy: "the digital noisis model" in higher education
Συγγραφέας
Μπούγια, Άννα (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
University of Bolton
Εξεταστική επιτροπή
Καρράς Ιωάννης
Salimi Zahra
Θέμελη Χρυσούλα
Καραστάθη Σύλβια
David Kitchener
Green Jill
Morton Danny
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Αυτονομία μάθησης; Ακαδημαϊκή γραφή; Ψηφιακές δεξιότητες; Ανώτατη εκπαίδευση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.