ΙΜ-Μήδεια: μετανθρωπισμός και επαναδιαμεσολάβηση στο μουσικό θέατρο

Περίληψη

Αυτή η διδακτορική διατριβή είναι αποτέλεσμα θεωρητικής και δημιουργικής έρευνας στο πεδίο του τεχνολογικά διευρυμένου μουσικού θεάτρου. Ερευνά τις θεωρητικές έννοιες του μετανθρωπισμού, της κυβερνητικής και της επαναδιαμεσολάβησης σε σχέση με συγκεκριμένες δημιουργικές προτάσεις σύγχρονου μουσικού θεάτρου. Οι συγκεκριμένες δημιουργικές προτάσεις βασίζονται στις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες και στη διάδραση των επιτελεστών και του κοινού με αυτές. Η έρευνα έχει ως στόχο να εξετάσει ερωτήματα όπως: «Ποιες θεωρητικές αρχές της κυβερνητικής και του μετανθρωπισμού μπορούν να συμβάλουν ή να επηρεάσουν τη σύνθεση του νέου μουσικού θεάτρου;» και «Ποια εργαλεία της διαδραστικής τέχνης και των δημιουργικών πρακτικών τα οποία βασίζονται στην εμβύθιση (του θεατή/επισκέπτη στο χώρο της επιτέλεσης) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέου μουσικού θεάτρου;». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην περίοδο από Οκτώβριο του 2014 έως Σεπτέμβριο του 2018 και οδήγησε στη δημιουργία αυτής της διατριβής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis is the part of a practice-based research on experimental music theatre. It investigates the theoretical notions of posthumanism, cybernetics and remediation, when practically applied on new music theatre. The research aims to address questions such as: “Which theoretical principles of cybernetics and posthumanism could contribute to the compositional practice of new music theatre?” and “Which tools of interactive art and immersive creative practices could be employed for the making of new music theatre?”. The research took place in the period between October 2014 and September 2018 and resulted in this thesis, which is divided into two parts. The first part is an introduction to the theoretical context of this research. It lays out the intentions and rationale of the project; it presents the research questions with the methodology used to address these questions. Furthermore, it analyses the theatre play upon which the practical work was based: Heiner Müller’s Despoiled Sho ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55706
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55706
ND
55706
Εναλλακτικός τίτλος
IM-Medea: posthumansim and remediation in music theatre
Συγγραφέας
Πολυμενέας-Λιοντήρης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Σωτήριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
University of Sussex. School of Media, Film and Music
Εξεταστική επιτροπή
Evelyn Ficarra
Craig Vear
Thor Magnusson
Nicholas Till
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Μουσική
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Τέχνες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Μουσική τεχνολογία; Μουσική σύνθεση; Αυτόματοποιημένη μουσική σύνθεση; Μετανθρωπισμός; Επαναδιαμεσολάβηση; Εμβύθιση; Κυβερνητική; Διαδράση ανθρώπου-υπολογιστή; Διάδραση; Μύλλερ Χάινερ; Ρημαγμένη Ακτή Υλικό Μήδειας Τοπίο με Αργοναύτες; Μουσικό θέατρο; Μετα-ψηφιακή αισθητική
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.