H ενσωμάτωση των μαθηματικών και των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία και μάθηση μέσα από τη συνεργασία εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η διατριβή εστιάζει στην ανάπτυξη συνδέσεων μεταξύ μαθηματικών και εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση, στο πλαίσιο της καθημερινής σχολικής διδασκαλίας. Στόχος της είναι η δημιουργία μίας κοινότητας πρακτικής η οποία στοχεύει στην ενσωμάτωση των μαθηματικών και των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία και μάθηση, μέσα από την αλληλεπίδραση των δύο κοινοτήτων: της μαθηματικής εκπαιδευτικής κοινότητας και της εικαστικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τη διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μαθηματικών και εικαστικών όπως αυτές εμφανίζονται στο σύνηθες σχολικό πλαίσιο, καθώς και στη συνεργασία των εκπαιδευτικών των δυο πεδίων. Βασικό στοιχείο στη συνεργασία είναι τα εμπόδια, ή αλλιώς όρια, τα οποία υπάρχουν μεταξύ των δυο κοινοτήτων και με τα οποία μπορεί να έρθουν αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί, και το πως μπορούν να τα διαπεράσουν κατά τη δημιουργία μιας πρακτικής
H ενσωμάτωση των μαθηματικών και των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία και μάθηση μέσα από τη συνεργασία εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η διατριβή εστιάζει στην ανάπτυξη συνδέσεων μεταξύ μαθηματικών και εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση, στο πλαίσιο της καθημερινής σχολικής διδασκαλίας. Στόχος της είναι η δημιουργία μίας κοινότητας πρακτικής η οποία στοχεύει στην ενσωμάτωση των μαθηματικών και των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία και μάθηση, μέσα από την αλληλεπίδραση των δύο κοινοτήτων: της μαθηματικής εκπαιδευτικής κοινότητας και της εικαστικής εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τη διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μαθηματικών και εικαστικών όπως αυτές εμφανίζονται στο σύνηθες σχολικό πλαίσιο, καθώς και -field" ).val(); gtag("event", "search", { search_term: searchTerm }); window.dataLayer.push({ 'event': 'gtm_search', 'search_term': searchTerm }); return true; }