Αντιλήψεις των καθηγητών φυσικής αγωγής και των σχολικών συμβούλων για τη διδασκαλία του ελληνικού παραδοσιακού χορού στην υποχρεωτική εκπαίδευση
Περίληψη
Ο Ελληνικός Παραδοσιακός Χορός (Ε.Π.Χ.) διατρέχεται από μια πολυεπίπεδη και πολυδιάστατη φύση –κίνηση, μουσική, τραγούδι- καταστάσεις που τον καθιστούν ένα «πολυσύνθετο πολιτισμικό μόρφωμα», λόγος που δυνητικά δυσχεραίνει τη διδακτική του προσέγγιση. Δεδομένου, μάλιστα, ότι οι διάφορες μελέτες, έχουν αποκαλύψει ότι υπάρχει ένα έλλειμμα ως προς την αποτελεσματική διδακτική προσέγγιση του Ε.Π.Χ. –πχ μηολιστικές αντιλήψεις για τον Ε.Π.Χ., μονομερείς προσεγγίσεις κατά τη διδασκαλία του κλπ- είναι επιτακτική ανάγκη να διερευνηθούν οι προϋποθέσεις που επηρεάζουν τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών να διεξάγουν τη διδασκαλία του στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Η ανάγκη αυτή γίνεται επιτακτικότερη υπό το πρίσμα των σύγχρονων ευρωπαϊκών εξελίξεων που αφορούν στις ικανότητες και τα «νέα» επαγγελματικά προσόντα των εκπαιδευτικών, καθώς και των μεταρρυθμίσεων που πραγματοποιήθηκαν στα προγράμματα σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Α.Π.Σ.) και τα σχολικά εγχειρίδια (Σ.Ε.) της χώρας μας, οι οποίες έχουν επηρεάσει κα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Greek traditional dance (G.T.D.) is a mandatory school subject that is taught by Physical Education Teachers (P.E.T.) at the compulsory education level in Greece. Its multidimensional nature -i.e. motion, music, and song- makes it a unique educational subject useful for all students. It possesses certain important historical, cultural, sociological, ethnic, national and global values which make it an excellent pedagogical and cultural mean. However, its complexity as a subject requires that proper pedagogical and instructional conditions are to be present in order to be effective for all students. Furthermore, the bibliography in Greece reveals that the best way to treat the teaching of the G.T.D. is to maintain a holistic approach for the above subject. Α key question that was posed, thus, was as follows: which curricular and instructional approaches and conditions are considered most proper for teaching this subject to students at the compulsory level? In order to respond to this que ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (9.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.