SRMS: ένα μοντέλο μέτρησης των αντιλαμβανομένων από τους καταναλωτές διαστάσεων της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και ανάπτυξης κοινωνικά υπεύθυνων στρατηγικών μάρκετινγκ

Περίληψη

Οι καταναλωτές αναμένουν από τις επιχειρήσεις να επιδεικνύουν κοινωνικά υπεύθυνη συμπεριφορά και επιθυμούν την περίληψη κοινωνικών ζητημάτων στις επιχειρηματικές στρατηγικές. Παρόλα αυτά, η ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφία αποκαλύπτει ένα «κενό» αφού ελάχιστες μελέτες προσεγγίζουν την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την πλευρά του καταναλωτή. Μένουν ανεξερεύνητες ποιες ακριβώς ενέργειες θα πρέπει να κάνει μια επιχείρηση προκειμένου να θεωρηθεί από τους καταναλωτές κοινωνικά υπεύθυνη. Η παρούσα διδακτορική διατριβή πρωταρχικό σκοπό έχει την κάλυψη του «κενού» που εντοπίζεται στη σχετική βιβλιογραφία (μελέτη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την πλευρά του καταναλωτή). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα αναφέρεται στις αντιλήψεις των καταναλωτών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Η εξέταση των καταναλωτικών αντιλήψεων αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της επιτυχημένης σύγχρονης επιχείρησης, αφού αποδεικνύεται ότι η γνώση των αντιλαμβανόμενων αξιών συντελεί στη δημιουργία ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Consumers expect companies to be socially responsible and expect the incorporation of social issues in corporate strategies. Nevertheless, the review of the relevant literature reveals an important "gap" since only a few studies approach the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) from the consumer's perspective. Perceived by consumers dimensions of CSR remain unexplored. The main purpose of this doctoral thesis is to cover this "gap" in the relevant literature (i.e., study CSR from the consumer perspective). The exploration of consumer perceptions is a crucial component of integrated business models since it has been proven that knowledge of perceived values contributes to the creation of loyal consumers, which leads to business profitability. In the SRMS model, consumer perceptions of CSR are incorporated into marketing strategies, creating "socially responsible" strategies, which aim at increasing consumer satisfaction. The SRMS model suggests undifferentiated as well as di ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53424
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53424
ND
53424
Εναλλακτικός τίτλος
SRMS: a model that mesures perceived by consumers dimensions of corporate social responsibility
Συγγραφέας
Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Μάλλιαρης Πέτρος
Καραθανάσης Γεώργιος
Λιούκας Σπυρίδων
Παπαβασιλείου Νικόλαος
Νικολόπουλος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)