Η χρήση της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality-AR) στη Νοσηλευτική εκπαίδευση: εφαρμογή στη βασική και χειρουργική Νοσηλευτική

Περίληψη

Εισαγωγή: Τα προγράμματα Νοσηλευτικών Σπουδών προσαρμόζουν διεθνώς την εκπαιδευτική πρακτική τους με τεχνολογικά διαδικτυακά μέσα και καινοτομίες. Η τεχνολογική έκρηξη και η ψηφιακή εποχή, οδήγησε στην διασάλευση των «ορίων» του φυσικού κόσμου, όπως τον αντιλαμβανόμαστε μέσω των αισθητηρίων μας, διευρύνοντας τα όριά του. Σε αυτόν τον χώρο εντάσσεται ο όρος Εκτεταμένη ή Ψηφιακή Πραγματικότητα (Extended or Digital Reality/ XR), με τρεις διαστάσεις έκφρασής της στο χωροχρονικό συνεχές: την Μικτή πραγματικότητα (Mixed Reality/ MR), την Επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality/ AR) και την Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality/ VR). Με τον όρο Επαυξημένη Πραγματικότητα/ ΑR αναφερόμαστε σε μια «ενίσχυση» της πραγματικότητας που βιώνει ο χρήστης με την συνδρομή ψηφιακών μέσων. H AR, παρέχει νέες δυνατότητες καινοτόμων ψηφιακών εκπαιδευτικών μέσων, με την εφαρμογή της στη Νοσηλευτική Εκπαίδευση να είναι σχετικά νέα. Σκοπός της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής, ήταν η διερεύνηση των αντιλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: The Nursing Studies curricula standards all over the world adjust their practices by incorporating technological, internet–based media and innovations. The technological boom and the digital age led to the blurring of the physical world’s “boundaries”, as we perceive them through our sensory organs, broadening them. It is in this field that one detects the term Extended or Digital Reality (XR) with three dimensions to its expression in the space–time continuum: Mixed Reality (MR), Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR). By the term Augmented Reality (AR), we refer to an “enhancement” of the reality experienced by the user with the assistance of digital means. Augmented Reality offers new capabilities in terms of innovative digital educational means, with its implementation in Nursing Education being relatively new.The aim of this Doctoral Dissertation was to investigate the perceptions of the students of the University of Peloponnese Nursing Department with regar ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52637
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52637
ND
52637
Εναλλακτικός τίτλος
The use of Augmented Reality (AR) technology in Nursing education: application to basic and surgical Nursing
Συγγραφέας
Αρμπούζης, Σπυρίδωνας (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής
Εξεταστική επιτροπή
Ζυγά Σοφία
Λαζακίδου Αθηνά
Κολοβός Πέτρος
Τζιαφέρη Στυλιανή
Περδικάρης Παντελεήμονας
Μιχόπουλος Αλέξανδρος
Κουρλαμπά Γεωργία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Σύγχρονη και Εξειδικευμένη νοσηλευτική
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Νοσηλευτική
Λέξεις-κλειδιά
Νοσηλευτική εκπαίδευση; Επαυξημένη πραγματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)