Υπολογιστικά μοντέλα βασισμένα στην ασαφή λογική για την παρακολούθηση της συναισθηματικής κατάστασης των μαθητών

Περίληψη

Η Συναισθηματική Επιστήμη των Υπολογιστών (ΣΕΠ) είναι ένας αναδυόμενος πολύ-επιστημονικός τομέας, ο οποίος στοχεύει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του εξαιρετικά συναισθηματικού ανθρώπου και του συναισθηματικά περιορισμένου υπολογιστή, προκειμένου να παρέχει ένα υψηλότερο επίπεδο αλληλεπίδρασης ανθρώπου - μηχανής. Αυτή η διατριβή συμβάλλει στην έρευνα του ΣΕΠ, προτείνοντας νέες αναπαραστάσεις συναισθημάτων και αναπτύσσοντας νέους υπολογιστικούς μηχανισμούς και μεθοδολογικά πλαίσια που θα χρησιμοποιηθούν από συστήματα ΣΕΠ. Αυτή η έρευνα διεξάγεται στην εκπαίδευση, ωστόσο δεν περιορίζεται μόνο στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, καθώς οι μεθοδολογίες που παρουσιάζονται μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλούς διαφορετικούς τομείς, προσφέροντας έτσι ένα μεγάλο εύρος μελλοντικών κατευθύνσεων έρευνας. Οι συνεισφορές αυτής της έρευνας εμπίπτουν στο πεδίο ΣΕΠ, της μηχανικής μάθησης και των ψυχολογικών θεωριών που στοχεύουν στην κατανόηση του ανθρώπινου συναισθήματος. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται μια προσαρμο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Affective computing (AC) is an emerging multidisciplinary field, which aims to bridge the gap between the highly emotional human and the emotionally challenged computer, in order to provide a higher level of human machine interaction. This Thesis contributes to AC research by proposing new emotion representations and by developing novel computational mechanisms and methodological frameworks to be utilised by AC systems. This research is conducted under an educational scope however it is not limited to an educational context since the methodologies presented can be applied in a number of different areas, thus offering a large potential of future research directions. The contributions of this research fall under the scope of AC, machine learning, and the psychological theories aiming to understand human emotion. More specifically, a contextualized and personalised version of the Affective Trajectories hypothesis is presented, extending on the original theory, and providing a framework fo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51869
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51869
ND
51869
Εναλλακτικός τίτλος
Fuzzy based computational models of emotion for monitoring students' affective trajectories
Συγγραφέας
Καρυώτης, Χαράλαμπος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Coventry University
Εξεταστική επιτροπή
Faiyaz Doctor
Rahat Iqbal
Anne James
Kani-Zabihi Elahe
Amin Saad
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Τεχνητή νοημοσύνη
Λέξεις-κλειδιά
Συναισθηματική Επιστήμη των Υπολογιστών; Ασαφής λογική; Μηχανική μάθηση; Τεχνητή νοημοσύνη
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)