Η προεκλογική πολιτική επικοινωνία στη Ελλάδα: ποσοτική ανάλυση περιεχομένου πολιτικής διαφήμισης και ειδησεογραφίας 2000 και 2004
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15590
Συγγραφέας
Τσίρμπας, Γιάννης
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας. Μέσων και Πολιτισμού
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Δημόσια σφαίρα; Μέσα μαζικής ενημέρωσης; Μαζική επικοινωνία; Πολιτική επικοινωνία; Πολιτικές διαφημίσεις; Κομματικός ανταγωνισμός; Κομματική επικοινωνιακή δράση; Επικοινωνιακό περιβάλλον; Ειδησεογραφία; Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά