Μορφές της λίπανσης σε διατάξεις εμβόλων και χιτωνίων κινητήρων

Περίληψη

Ο κύριος σκοπός του ερευνητικού προγράμματος είναι ο χαρακτηρισμός της λίπανσης σε εμβολοφόρες μηχανές εσωτερικής καύσης. Οι μετρήσεις οι οποίες πραγματοποιούνται είναι το πάχος του λιπαντικού φιλμ μεταξύ του ελατηρίου του εμβόλου και του χιτωνίου ως συνάρτηση των φυσικών και χημικών ιδιοτήτων του λιπαντικού, της ταχύτητας παλινδρόμησης, του φορτίου και της θερμοκρασίας του. Μια απλοποιημένη πειραματική διάταξη προσομοίωσης της λίπανσης, η οποία αποτελείται από ένα κινούμενο χιτώνιο που παλινδρομεί και ένα τμήμα ελατηρίου εμβόλου, που είναι σταθερό, χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις του φιλμ του λιπαντικού με ηλεκτρικές και οπτικές (LASER INDUCED FLUORESCENCE-LIF) μεθόδους. H ένταση του φθορίζοντος φωτός μετριέται ως τάση και έπειτα ερμηνεύεται ως πάχος φιλμ λιπαντικού μέσω της κατάλληλης βαθμονόμησης. Η βαθμονόμηση αυτή μπορεί να είναι στατική (με μικρόμετρο) ή δυναμική (με σχισμή στο ελατήριο του εμβόλου). Οι δύο μέθοδοι βαθμονόμησης συγκρίνονται απευθείας. Πραγματοποιήθηκε επί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main objective of the project is to characterise piston ring lubrication in reciprocating test rigs and engines in terms of film thickness as a function of oil properties, reciprocating speed and load. A purpose-built test rig, which consists of a moving liner and a fixed piston ring, is used to measure the oil film thickness employing the capacitance and laser induced fluorescence (LIF) techniques. The intensity of the fluorescent light measured as voltage is interpreted as film thickness through calibration. Ring profile fitting is being used as the standard calibration method, but also a dynamic technique has been proposed whereby a groove of known depth on a piston ring specimen is used to provide in-situ dynamic calibration, circumventing the uncertainties of oil film temperature and properties variation during the cycle. A micrometer based static calibration method is compared directly to the dynamic one. The power output of the fibres should be taken into account as well as ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50359
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50359
ND
50359
Εναλλακτικός τίτλος
Aspects of lubrication in piston cylinder assemblies
Συγγραφέας
Δελλής, Πολυχρόνιος του Σπυρίδων
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Imperial College University of London. Faculty of Engineering. Department of Mechanical Engineering
Εξεταστική επιτροπή
Arcoumanis Constantine
Priest Martin
Crookes Roy
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Λέξεις-κλειδιά
Τριβολογία; Μηχανή εσωτερικής καύσης; Λίπανση; Αξιολόγηση οπτικοποιήσεων; Δυναμικές οπτικοποιήσεις; Επίδραση πίεσης; Σπηλαίωση; Εμβολοφόροι κινητήρες; Χιτώνιο ψύξης; Τριβή; Προσρόφηση λιπαντικού; Πειραματικές μετρήσεις; Πειραματικές μέθοδοι ρευστών
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.