Ανάπτυξη μεθοδολογίας για την αξιολόγηση δικτύων δημοσίων συγκοινωνιών ανταποκρινόμενων στη ζήτηση σε περιαστικές περιοχές

Περίληψη

Τα συστήματα Δημόσιων Συγκοινωνιών Ανταποκρινόμενων στη Ζήτηση (Demand Responsive Transport Systems - DRT) αποτελούν μια τεχνολογικά καινοτόμα μορφή παροχής ευέλικτων μεταφορικών υπηρεσιών και είναι αρκετά διαδεδομένα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στις Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Αυτή η μορφή μεταφορικής υπηρεσίας είναι ευέλικτη από την άποψη των δρομολογίων, των (μικρότερων) οχημάτων, των μεθόδων πληρωμών και κρατήσεων, των κατηγοριών επιβατών και περιοχών που εξυπηρετούν, και τέλος των αναγκών ως προς τον σχεδιασμό και την υλοποίηση τους. Ως προς τη ‘θέση’ της στο φάσμα των μεταφορικών μέσων και υπηρεσιών, η υπηρεσία DRT τοποθετείται ενδιάμεσα του ταξί και της υπηρεσίας που προσφέρουν τα (συμβατικά) λεωφορεία που κινούνται σε προκαθορισμένα δρομολόγια και διαδρομές. Το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα συστήματα DRT τα τελευταία χρόνια καθιστά την αξιολόγηση των συστημάτων αυτών απαραίτητη, καθώς έρχεται να απαντήσει σε μία γενικότερη απαίτηση για συνεχώς απ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Public Transport Systems on demand (referred as Demand Responsive Transport Systems - DRT) are a technologically innovative form of flexible transport services and constitute quite popular services in many European countries as well as in the USA, Canada, Australia and New Zealand. These transport services are flexible in terms of routes, vehicles, payment methods and booking, passenger categories and areas they serve, as well as in terms of design and implementation. With respect to its flexibility, a DRT service is positioned between the service provided by taxis and that of buses which run on predetermined routes. The growing interest in these systems during the recent years makes the evaluation of DRT systems necessary, while there is a requirement for ever more efficient and more sustainable transport, due to both the steady increase in demand for such services and, secondly, the restrictions posed by the current economic conditions. It is becoming increasingly evident that the tr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48068
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48068
ND
48068
Εναλλακτικός τίτλος
Development of methodology for the evaluation of demand responsive transport systems in interurban areas
Συγγραφέας
Παπανικολάου, Ανέστης (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Συγκοινωνιακών και Υδραυλικών Έργων
Εξεταστική επιτροπή
Μπάσμπας Σωκράτης
Μίντσης Γεώργιος
Ταξιλτάρης Χρίστος
Αντωνίου Κωνσταντίνος
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνος
Ναθαναήλ Ευτυχία
Παπαγιαννάκης Απόστολος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση συγκοινωνιακών υπηρεσιών; Αναλυτικά μοντέλα; Δημόσιες συγκοινωνίες και συστήματα ανταποκρινόμενα στη ζήτηση; Μοντέλα επιλογής μέσου μεταφοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
251 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)