Η λογική της εφαρμογής ιδιωτικών κριτηρίων στη διαχείριση των δημόσιων αθλητικών εγκαταστάσεων: η ελληνική πραγματικότητα

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα είχε σαν σκοπό τη μελέτη της χορηγίας δικαιωμάτων ονομασίας, ως μέσου εξεύρεσης επαρκών οικονομικών πόρων για τις δημόσιες αθλητικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα. Εξέτασε παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση της στάσης των φιλάθλων προς τον χορηγό, καθώς και πως η στάση προς τον χορηγό επιδρά στην πρόθεση αγοράς προϊόντων του χορηγού και στην πρόθεση θετικής επικοινωνίας γι’ αυτόν. Επιπλέον, εξετάστηκε η ισχύς της ιεραρχίας ‘αντίληψη-στάση-πρόθεση συμπεριφοράς’ στις χορηγίες δικαιωμάτων ονομασίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 511 θεατές επαγγελματικών αγώνων σε αθλητικές εγκαταστάσεις του νομού Αττικής. Χρησιμοποιήθηκε ως βάση το ερωτηματολόγιο των Chen & Zhang (2012) για τη μέτρηση των αντιλήψεων για τα δικαιώματα ονομασίας αθλητικών εγκαταστάσεων, της στάσης απέναντι στην εμπορευματοποίηση, της ταύτισης με την ομάδα, της ταύτισης με το γήπεδο, της στάσης προς τον χορηγό, και της πρόθεσης αγοράς προϊόντων του χορηγού. Για τα αποτελέσματα απόφασης αποδοχής της χορηγίας, υιοθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study aimed at studying naming rights sponsorship as a means of securing adequate financial resources for public sports facilities in Greece. It examined factors that influence the attitude of the fans towards the sponsor and how attitude towards the sponsor affects the intention to buy sponsor’s products and the positive word-of-mouth for the sponsor. In addition, the validity of the "belief-attitude-behavioral intention" hierarchy in the context of naming rights sponsorship was examined. The survey included 511 spectators of professional matches at sports facilities in Attica. The approach of Chen & Zhang (2012) was adopted to measure beliefs about naming rights, attitudes towards commercialization, team identification, stadium identification, attitude towards the sponsor, and purchase intentions for sponsor products. For the evaluation of the outcomes of sponsorship acceptance decisions, the approach of Kyle, Kerstetter & Guadagnolo (1999), as modified in the context of ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47094
ND
47094
Εναλλακτικός τίτλος
The rationale of applying private criteria in the management of public sports facilities: the case of Greece
Συγγραφέας
Ανέστος, Κωνσταντίνος Χρήστος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού . Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κώστα Γεώργιος
Ταξιλδάρης Κυριάκος
Τζέτζης Γεώργιος
Αλμπανίδης Ευάγγελος
Λάιος Αθανάσιος
Γαργαλιάνος Δημήτριος
Ματσούκα Ουρανία
Υφαντίδου Γεωργία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Αθλητικές χορηγίες; Δικαιώματα ονομασίας; Αντιλήψεις; Στάσεις; Προθέσεις συμπεριφοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 150 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα