Αριθμητική ανάλυση απόκρισης επιχώματος οδοποιίας από διάρρηξη υποκείμενου ενεργού ρήγματος

Περίληψη

Ο αντισεισμικός σχεδιασμός ενός επιχώματος οδοποιίας αποτελεί ένα κρίσιμο ζήτημα το οποίο καλείται να αντιμετωπίσει η Γεωτεχνική Σεισμική Μηχανική, καθώς μια πιθανή αστοχία του μπορεί να επιφέρει σοβαρές οικονομικές αλλά και κοινωνικές συνέπειες ή ακόμα και να απειλήσει την ανθρώπινη ζωή. Η διάρρηξη ενός σεισμικού ρήγματος προκαλεί δύο μηχανισμούς φόρτισης στις υπερκείμενες κατασκευές. Ο πρώτος είναι η παροδική δυναμική ταλάντωση που οφείλεται στη διάδοση των σεισμικών κυμάτων μακριά από τη σεισμική πηγή, ενώ, ο δεύτερος είναι οι μόνιμες οιονεί στατικές παραμορφώσεις που προκαλεί στο έδαφος η διάδοση της διάρρηξης του ρήγματος. Κατά το παρελθόν, η εκδήλωση μεγάλων σεισμών έχει αναδείξει τη μεγάλη επιρροή της διάδοσης της διάρρηξης στην ακεραιότητα των κατασκευών και των τεχνικών έργων. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες η διάδοση της διάρρηξης έχει οδηγήσει σε σημαντικές αστοχίες ή ακόμα και στην κατάρρευση τους.Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, αντικείμενο της διδακτορικής διατρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Seismic design of a highway embankment is a significant issue of Geotechnical Earthquake Engineering, because its potential failure can cause severe social and financial consequences. There are two types of earthquake loading. The first one is transient dynamic oscillations due to propagation of seismic waves away from the seismic source. The second one is a permanent quasi static ground deformation caused by fault rupture propagation through the overlying soil. In the past, occurrence of earthquake events has shown the great impact of fault rupture propagation on the integrity of constructions and technical projects.Based on the above, PhD dissertation investigated the response of a typical highway embankment founded on a single-layered soil due to normal and reverse fault rupture diffusion. The main goal of this work was to assess the adverse effects of disruption spread to the functionality and safety of the embankment. For this purpose, an important number of quasi-static parametri ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46487
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46487
ND
46487
Εναλλακτικός τίτλος
Numerical analysis of a highway embankment's response due to rupture of underlying active fault
Συγγραφέας
Πεταλά, Ελένη (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Γεωτεχνικής Μηχανικής. Εργαστήριο Εδαφομηχανικής και Θεμελιώσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κλήμης Νικόλαος
Μάρκου Ιωάννης
Αναστασιάδης Αναστάσιος
Κοκκάλης Αλέξανδρος
Κωμοδρόμος Αιμίλιος
Ζευγώλης Ιωάννης
Πελέκης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Διάδοση διάρρηξης ρήγματος; Επίχωμα οδοποιίας; Παραμόρφωση; Σχετική συμπύκνωση; Χαρτογράφηση και ποσοτικοποίηση βλάβης; Αριθμητικές αναλύσεις; FLAC
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
10, cxii, 395 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)