Σύγχρονες ποσοτικές μέθοδοι για τη μελέτη της εντατικοποίησης, ικανοποίησης και εξουθένωσης των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Τα βασικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος είναι κυρίως οι κοινές αξίες, το υψηλό επίπεδο αυτονομίας, το κριτικό πνεύμα, η δημιουργία νέας γνώσης, η εκπαιδευτική εμπειρία, το αλτρουιστικό ενδιαφέρον για τους φοιτητές, η εφαρμογή της λογικής, η χρησιμοποίηση των αποδείξεων, η εννοιολογική θεωρητική αυστηρότητα και η ανιδιοτελής αναζήτηση της αλήθειας μέσω της ακαδημαϊκής ελευθερίας. Ωστόσο, το ακαδημαϊκό περιβάλλον δεν είναι «αποστειρωμένο» που σημαίνει ότι εγκυμονεί ή φιλοξενεί καταστάσεις που μπορεί να συνιστούν ή να αναχθούν σε προβλήματα για τους φοιτητές. Σε αυτό το πλαίσιο εμφανίζεται το σύνδρομο της φοιτητικής εξουθένωσης -γνωστό και ως ακαδημαϊκή εξουθένωση- έχοντας αιτίες πολυσύνθετης φύσης και επίδρασης. Σκοπός της διατριβής είναι η μελέτη αιτιωδών παραγόντων που συντελούν στο σύνδρομο της εξουθένωσης των φοιτητών αλλά και των συσχετίσεων που υφίστανται μεταξύ τους με στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου αιτιακού υπόβαθρου της φοιτητικής εξουθένωσης. Μεθοδολογικά το φα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The basic characteristics of the academic environment are mainly the common values, the high level of autonomy, the critical spirit, the genesis of new knowledge, the educational experience, the altruistic interest for students, the application of logic, the use of evidence, the conceptual theoretical rigidity and the selfless search for truth through the academic freedom. However, the academic environment is not “sterilized” which means that it carries or hosts situations that may pose or cause problems for students. In this context student burnout syndrome also known as academic burnout appears encompassing causes of complex nature and impact. The aim of the PhD thesis is to study the causal factors that contribute to students’ burnout syndrome and the correlations that exist among them in order to format a single causal background of the student's burnout. Methodologically the phenomenon of burnout was approached on the basis of multidimensional statistical analysis on a structured ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46448
ND
46448
Εναλλακτικός τίτλος
Modern quantitative methods for the study of intensification, satisfaction and burnout syndrome of higher education students
Συγγραφέας
Γεωργίου, Δήμητρα του Απόστολος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Ανδρουλάκης Γεώργιος
Κυπριανός Παντελής
Οικονομάκης Γεώργιος
Μυλώνη Βάρβαρα
Νικολάου Γεώργιος
Σταμέλος Γεώργιος
Καραμανώλη Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Εξουθένωση; Ικανοποίηση; Συναισθηματική νοημοσύνη; Θεωρία απόκρισης ερωτήματος; Φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
313 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)