Ενισχυμένο σημασιολογικό πλαίσιο για μοντελοποίηση και εκτέλεση αυτο-εξελισσόμενων εκπαιδευτικών και επιχειρηματικών διαδικασιών προς την εξατομικευμένη μάθηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή προτείνει την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για την εξατομίκευση και παραμετροποίηση του σχεδιασμού των Διαδρομών Μάθησης (Learning Pathways), στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών από τα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, ο τρόπος με τον οποίο οι διαδρομές μάθησης μπορούν να μετασχηματιστούν από μια αφηρημένη έννοια σε μοντέλο, σε διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας και της αποδοτικότητας και σε τελικό προϊόν για ένα τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα περιγράφεται με τον εκπαιδευόμενο να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας. Το προτεινόμενο πλαίσιο EDUC8 (EDUCATE) φιλοδοξεί να επιλύσει τα προβλήματα των υφιστάμενων ερευνητικών προτάσεων, οι οποίες δεν επικεντρώνονται επαρκώς στην δυναμική εξέλιξη των «συνθηκών» μέσα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, των ενδιαφερόντων, των αναγκών, της ακαδημαϊκής κατάστασης και των στόχων των εκάστοτε εκπαιδευμένων καθώς και των διαθέσιμων εκπαιδευτικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD thesis proposes the development of an integrated framework for the personalization and parameterization of learning pathways, aiming at optimizing the quality of the offered services by the Higher Educational Institutions (HEI). In order to achieve this goal, the way in which learning pathways can be transformed from an abstract concept into a model, quality and efficiency improvement process and final product for a HEI is described with the learner being in the center of this attempt. The proposed framework EDUC8 (EDUCATE) aims to address the problems of existing research studies, which are not sufficiently focusing on the dynamic evolution of the “circumstances” inside a HEI, the academic status, interests and needs of individual learners as well as the available educational options themselves. Thus, it leverages the recommendation and execution of self-evolving learning pathways, in a way that learners are being educated in a unique and personalized way, based on the ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2020)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46377
ND
46377
Εναλλακτικός τίτλος
A semantic enhanced framework for modeling and executing self-evolving educational and business processes towards personalized learning in higher education
Συγγραφέας
Ιατρέλλης, Όμηρος Γεώργιος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Καμέας Αχιλλέας
Φιτσιλής Παναγιώτης
Γκουμόπουλος Χρήστος
Καλαβρουζιώτης Ιωάννης
Ζαχαράκης Ιωάννης
Γερογιάννης Βασίλης
Βασιλειάδης Βασίλης
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική διαδικασία; Μαθησιακές διαδρομές; Ακαδημαϊκή συμβουλευτική; Εξατομίκευση; Τριτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
244 σ., εικ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα