Συστήματα προτάσεων για υπηρεσίες ηλεκτρονικού τουρισμού

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή στοχεύει στην παροχή νέων, πρωτότυπων ιδεών για την έρευνα του προβλήματος παραγωγής προτάσεων μέσω της εισαγωγής μεθοδολογιών και τεχνικών ανάλυσης κειμένου και πολύπλοκων αποφάσεων και από τον ευρύτερο τομέα της ασαφούς λογικής στο ερευνητικό πεδίο των συστημάτων προτάσεων. Συλλέχθηκαν κριτικές από 43 ξενοδοχεία του Λονδίνου συνολικά 2.779 κριτικές οι οποίες τέθηκαν υπό επεξεργασία από το εργαλείο επεξεργασίας κειμένου KNIME από την εφαρμογή του οποίου υπολογίστηκε η σημαντικότητα που έχει δώσει κάθε χρήστης στις υπηρεσίες του ξενοδοχείου που έχει αναφέρει. Με χρήση της AHP για κάθε χρήστη υπολογίζονται οι προτιμήσεις του που αποτελούν το προφίλ του χρήστη. Το προφίλ των ξενοδοχείων δημιουργείται από το άθροισμα των αξιολογήσεων των πελατών που τα επισκέφτηκαν για κάθε υπηρεσία οι οποίες αποτελούνται από τις προτιμήσεις του πελάτη, το συναίσθημα του πελάτη για κάθε υπηρεσία όπως εκφράστηκε στην κριτική και τη χρονολογία κατά την οποία γράφτηκε μια κριτική κανονικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis focuses on the provision new, innovative ideas on recommendation using text analysis methods and complicated decision making process using fuzzy logic techniques in recommendation system filed. 2.779 reviews were collected by 43 London hotels which were processed by KNIME text analysis tool. This process calculated the significance of each service mentioned by each user. The profile of each user is formed by applying AHP in the significance service matrix. The hotel profile is built based the sum of the multiplication of customer preferences, the customer sentiment as expressed in the reviews and the time a review was written normalized by the total number of reviews written for the hotel . In terms representing hotel services is assigned a fuzzy number for each service mentioned by the user thus making better evaluation of the hotel services. Also the consideration of time in recommendation process allows for the changes in hotel services quality to be captured and to be ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46370
ND
46370
Εναλλακτικός τίτλος
A recommender system for E-Tourism services
Συγγραφέας
Τσέτσεκα, Αθηνά του Παναγιώτης
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Καρδαράς Δημήτριος
Ιωαννίδης Αντώνιος
Παπαθανασίου Ελευθέριος
Μανωλόπουλος Δημήτριος
Κρητικός Εμμανουήλ
Βρεχόπουλος Αδάμ
Χονδροκούκης Γρηγόριος
Μέντζας Γρηγόριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ; Ασαφής λογική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
240 σ., εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)