Ηλεκτρονικό παιχνίδι - κοινωνικοποίηση και σχολείο: η κοινωνικοψυχολογική διάσταση της εικονικής πραγματικότητας στην παιδική ηλικία και η λειτουργική της χρήση στη διδασκαλία και τη μάθηση. (Μια εφαρμογή στη διδασκαλία των οικονομικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης)

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14249
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14249
ND
14249
Εναλλακτικός τίτλος
Computer games - Socialization - Education: the social and psychological dimension of virtual reality for children and its functional usage in teaching and learning (an application in teaching economics for elementary education))
Συγγραφέας
Χατζής, Τριαντάφυλλος του Γ.
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου- Μακρίδου Δέσποινα
Κάτος Αναστάσιος
Παπαρρίζος Κωνσταντίνος
Τσόπογλου Σταύρος
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Σαμαράς Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικό παιχνίδι; Κοινωνικοποίηση; Εκπαιδευτικό λογισμικό; Δημοτικότητα; Έλξη; Εικονική πραγματικότητα; Γονεϊκή εμπλοκή; Διδασκαλία οικονομικών; Μάθηση; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
245 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)