Ηλεκτρονικό παιχνίδι - κοινωνικοποίηση και σχολείο: η κοινωνικοψυχολογική διάσταση της εικονικής πραγματικότητας στην παιδική ηλικία και η λειτουργική της χρήση στη διδασκαλία και τη μάθηση. (Μια εφαρμογή στη διδασκαλία των οικονομικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης)
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14249
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14249
Εναλλακτικός τίτλος
Computer games - Socialization - Education: the social and psychological dimension of virtual reality for children and its functional usage in teaching and learning (an application in teaching economics for elementary education))
Συγγραφέας
Χατζής, Τριαντάφυλλος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Μπούσιου- Μακρίδου Δέσποινα
Κάτος Αναστάσιος
Παπαρρίζος Κωνσταντίνος
Τσόπογλου Σταύρος
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Σαμαράς Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικό παιχνίδι; Κοινωνικοποίηση; Εκπαιδευτικό λογισμικό; Δημοτικότητα; Έλξη; Εικονική πραγματικότητα; Γονεϊκή εμπλοκή; Διδασκαλία οικονομικών; Μάθηση; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
245 σ., εικ.