Ανάπτυξη τοποκεντρικών εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση τεχνολογιών σημασιολογικού ιστού

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή μελετώνται εκτενώς ο τομέας των εφαρμογών κινητού εμπορίου και η επίδρασή τους στην οικονομία, οι τεχνολογίες που αφορούν το Σημασιολογικό Ιστό (οι οποίες χρησιμοποιούνται διαρκώς σε τέτοιου τύπου εφαρμογές), καθώς και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την παροχή εξατομικευμένης πληροφορίας στους χρήστες των εφαρμογών αυτών. Σκοπός ήταν να καταδειχτούν όλα τα ερευνητικά ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τους τομείς αυτούς (π.χ. κατασκευή ι επιχειρηματικών μοντέλων, επίδραση σε διάφορους κλάδους της οικονομίας, παροχή εξατομικευμένης πληροφορίας, ασφάλεια, κ.α.) και, έπειτα, να προταθούν καινοτόμες μεθοδολογίες (οι οποίες θα βρουν πρακτική εφαρμογή μέσα από την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων) οι οποίες θα συνεισφέρουν στην επίλυση αυτών των ζητημάτων. Έπειτα από την ανασκόπηση των παραπάνω τομέων, στην παρούσα διατριβή, παρουσιάζονται δυο συστήματα παροχής εξατομικευμένης πληροφορίας (τα οποία βασίζονται στη χρήση τεχνολογιών Σημασιολογικού Ιστού) και προτείνοντα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Regarding this thesis, the mobile commerce applications’ area and its impact on the economy is studied. In addition, Semantic Web technologies and personalization techniques (that are constantly used in such applications) are taken into consideration. The purpose of this thesis was to discover and demonstrate all the related research issues to these sectors (e.g. economic and business models, impact on various sectors of the economy, personalized information, security, etc.), and, afterwards, to propose innovative methodologies (that will find practical application through the development of state-of-the-art systems) to alleviate these issues.After reviewing the above areas, two systems that provide personalized information (based on the use of Semantic Web technologies) are presented.The first system is called SPLIS (Semantic Personalized Location Information System) and its aim is to connect POI owners’ marketing policies with regular users so as to provide personalized offers to the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43740
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43740
ND
43740
Εναλλακτικός τίτλος
Developing mCommerce services by utilizing semantic web technologies
Συγγραφέας
Βικτωράτος, Ιωσήφ (Πατρώνυμο: Σπυρίδων)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Τσαδήρας Αθανάσιος
Μανωλόπουλος Ιωάννης
Βασιλειάδης Νικόλαος
Κατρακυλίδης Κωνσταντίνος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Χρήστου - Βαρσακέλης Δημήτριος
Αγγελής Ελευθέριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Σημασιολογικός ιστός; Τοποκεντρικές εφαρμογές; Κινητό εμπόριο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
258 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)