CLASSWIDE PEER TUTORING: EFFECTS ON THE SPELLING PERFORMANCE AND SOCIAL INTERACTIONS OF STUDENTS WITH MILD DISABILITIES AND THEIR TYPICAL PEERS IN AN INTEGRATED INSTRUCTIONAL SETTING
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/4230
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/4230
Συγγραφέας
ΣΙΔΕΡΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
University of Kansas
Χώρα
Η.Π.Α.
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
-1