Ελεύθερη παραγωγή προφορικού λόγου ως στόχος διδασκαλίας κιαι αξιολόγησης: διδακτική, κατασκευή τεστ και αξιολόγηση τεστ

Περίληψη

Στο παρόν έργο ερευνάται το θέμα της ελεύθερης παραγωγής προφορικού λόγου στην ξένη γλώσσα τόσο όταν αυτή αποτελεί στόχο διδασκαλίας όσο και όταν ορίζεται ως στόχος αξιολόγησης.Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας προτείνω ένα νέο μοντέλο διδασκαλίας και κατασκευάζω ένα ανεπίσημο τεστ για την αξιολόγηση της παραγωγής προφορικού λόγου. Για την κατασκευή αυτού του τεστ λαμβάνονται υπόψη η κλασική θεωρία του τεστ και αρχές της διδακτικής που προτείνονται από τη θεωρία του Κονστρουκτιβισμού, αρχές πολύ σημαντικές για να είναι το τεστ φιλικό προς τους υποψηφίους. Για να μπορούν οι υποψήφιοι να προετοιμαστούν για ένα τέτοιο τεστ, προτείνω στην πορεία της έρευνας ένα διδακτικό μοντέλο, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται η προώθηση της ελεύθερης παραγωγής προφορικού λόγου στο μάθημα της ξένης γλώσσας από την οπτική γωνία του Κονστρουκτιβισμού. Ορισμένες σημαντικές αρχές του διδακτικού μοντέλου είναι η επιλογή θεματικών περιοχών από τους μαθητές, η γνωριμία του μαθητή και ο σεβασμός της προσωπικότητάς ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Gegenstand dieser Arbeit ist die Erforschung des freien Sprechens als Lehr- und Testziel.Im Rahmen dieser Erforschung wird ein Modell zum Testen mündlicher Kompetenz entwickelt und ein informeller Test mündlicher Kompetenz konstruiert. Für die Entwicklung dieses Tests werden Dimensionen der Testkonstruktion, sowie auch Prinzipien der konstruktivistischen Didaktik berücksichtigt. Die Berücksichtigung dieser Prinzipien ist von großer Bedeutung, so dass der entwickelte Test kandidatenfreundlich ist. Damit sich die Lerner auf so einen Test vorbereiten können, schlage ich in dieser Arbeit auch ein didaktisches Modell vor, im Mittelpunkt dessen die Förderung des freien Sprechens im Fremdsprachenunterricht aus konstruktivistischer Sicht steht. Einige wichtige Prinzipien des neuen didaktischen Modells sind die Themenauswahl von den Lernern, das Kennenlernen der Lerner und die Berücksichtigung ihrer Persönlichkeit, die Evaluation des Lernprozesses und des Lernerfolgs durch die Lerner und die Ev ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38737
ND
38737
Εναλλακτικός τίτλος
Spoken interaction and production as a teaching and testing goal: teaching, test development and test assessment
Freies sprechen als lehr- und testziel: didaktisierung, testentwicklung und testbeurteilung
Συγγραφέας
Κοντομήτρου, Αθανασία του Γεώργιος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Βηδενμαϊερ Δάφνη
Μητραλέξη Αικατερίνη
Μπαλάση Ευδοκία
Μπατσαλιά Φρειδερίκη
Παπαδοπούλου Όλγα
Πόρτζ Ρενάτε
Χρύσου Μάριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Προφορικός λόγος; Διδακτική; Αξιολόγηση; Κατασκευή τέστ; Διδακτικό μοντέλο; Μοντέλο αξιολόγησης προφορικού λόγου; Κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Γερμανικά
Άλλα στοιχεία
483 σ., εικ., πιν.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)