Αντισεισμικός σχεδιασμός επίπεδων μεταλλικών διασυνδεδεμένων πλαισίων με χρήση τριών νέων μεθόδων

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή γίνεται επέκταση της εφαρμογής τριών νέων μεθόδων αντισεισμικού σχεδιασμού καμπτικών πλαισίων, σε επίπεδα χαλύβδινα διασυνδεδεμένα πλαίσια με έκκεντρους διαγώνιους συνδέσμους τύπου Λ, με έκκεντρους μονούς διαγώνιους συνδέσμους και με διαγώνιους αντιλυγισμικούς συνδέσμους δυσκαμψίας τύπου Λ. Η πρώτη μέθοδος σχεδιασμού χρησιμοποιεί ιδιομορφικούς λόγους απόσβεσης, ενώ η δεύτερη μέθοδος κάνει χρήση ιδιομορφικών συντελεστών συμπεριφοράς οι οποίοι προέρχονται από τους αντίστοιχους ιδιομορφικούς λόγους απόσβεσης. Η βασική ιδέα των δύο πρώτων μεθόδων είναι η δημιουργία μιας ισοδύναμης ελαστικής πολυβάθμιας κατασκευής η οποία θα δύναται να αποκριθεί σεισμικά κατά τρόπο ίδιο με την αντίστοιχη μη γραμμική κατασκευή. Η ισοδύναμη γραμμική κατασκευή διαθέτει την ίδια μάζα και αρχική δυσκαμψία με την μη γραμμική, ενώ οι λόγοι ισοδύναμης ιξώδους ιδιομορφικής απόσβεσης ξj για τις τέσσερεις πρώτες ιδιομορφές που την αφορούν, ποσοτικοποιούν το έργο όλων των μη γραμμικών παραμορφώσεω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis deals with the expansion of three pioneering seismic design methods of Moment Resisting Frames MRFs, in plane steel eccentrically braced frames (EBFs) of one diagonal per bay or chevron configuration, and also in plane steel frames, equipped with buckling restrained braces (BRBs) of chevron configuration. The first proposed method of seismic design utilizes modal damping ratios, while the second makes use of modal strength reduction factors resulting from the corresponding modal damping ratios. The basic idea of first two design method is related to the creation of an equivalent linear MDOF structure that is able to respond in a similar way to the corresponding non-linear original one, for a certain seismic excitation. The equivalent linear structure is of the same mass and linear stiffness as the corresponding non-linear one, while modal damping ratios ξj correspond to the first four modes of significance, and quantify the work of all non-linear deformations. At fir ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42085
ND
42085
Εναλλακτικός τίτλος
Seismic design of steel plane braced frames with the use of three new methods
Συγγραφέας
Καλαπόδης, Νικόλαος του Ανδρέας
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Κατασκευών
Εξεταστική επιτροπή
Μπέσκος Δημήτριος
Καράμπαλης Δημήτριος
Σφακιανάκης Εμμανουήλ
Παπαγεωργίου Απόστολος
Δρίτσος Στέφανος
Τριανταφύλλου Αθανάσιος
Χατζηγεωργίου Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Υβριδική μέθοδος δυνάμεων/μετακινήσεων; Ιδιομορφικοί συντελεστές συμπεριφοράς; Ιδιομορφικοί λόγοι απόσβεσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2, xi, 399 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)